Reklamou doběhli celý svět
Švýcarská firma Mammut, která má ve znaku dávno vyhynulé pravěké černé zvíře na červeném podkladu, nedávno doběhla celý svět rafinovanou reklamní kampaní, ve které nastrčila důvěřivé veřejnosti britskou důchodkyni Mary Woodbridge a její jakoby amatérské stránky o expedici na Mount Everest, na který měla vystoupit i se svým jezevčíkem. Na stránkách se objevovala, rázně máchajíc holí při tréninku a její popuparita se rozšířila po zeměkouli rychleji, než epidemie ptačí chřipky. I u nás o ní byla docela živá diskuse, když se tvůrcům reklamy podařilo zblbnout i redakci Lezce. Když už o ní věděli všichni, objevil se na "jejích" stránkách výrazný Mammutí slogan: Naše výrobky jsou tak kvalitní, že z toho můžete zblbnout (jako Mary Woodbridge).
Dnes provází tvář britské stařenky i nový katalog Mammut. Když uvážíme, jak agilní je Mammut ve světě, nepřekvapí, že výraznější expanzi chystá i česká pobočka. První akcí je otevření firemní prodejny v Lezeckém centru Mammut v Holešovicích v polovině března, které podle webových stránek centra budou provázet velmi výrazné zaváděcí slevy horolezeckého materiálu.
Následovat má na začátku května otevření Mammut store, největšího evropského monobrandového obchodu Mammut (Mammut, Ajungilak, Raichle, Toko). Na otázku, proč právě v Praze, odpovídá zástupce Mammutu Ing. Jiří Šťastný: "Značka Mammut, včetně jejích dalších značek, se na českém trhu v poslední době velice dynamicky rozvíjí. Co na našem trhu chybí, je její představení v komplexní podobě, představení celé šíře sortimentu v rámci outdoorového trhu. Mammut je značkou pro náročné, myslím, že právě ti si příjdou na své!"