Spuštěn nový portál o vybavení - OutdoorInfo.cz

Autor: Marek Toušek <(at)>, Zdroj: Marek Toušek, Vydáno dne: 02. 11. 2006

Tisková zpráva: říjen 2006

Tři roky jezdila parta kolem serveru a backcountry magazínu Laviny.cz po horách o čemž občas něco napsali a nafotili. Během pobytů v horách i nížinách pak zjistili, a nebyli jistě první, že kvalitní vybavení a materiály se občas hodí a zpříjemňují pobyt a sportovní aktivity.

Dva roky proto provozovali rubriku TECH na Laviny.cz, kde představovali značky a high-end produkty pro použití v zimě. Vedle představení značek se objevili první recenze a průvodce vybavením vzájemně propojené na katalog značek a výrobků. Vznikly tak základy elektronického průvodce vybavením pro zimní backcountry (slovo backcountry je v angličtině často používáno se stejným významem jako outdoor).

Jenže život není jenom zima. V létě také se dělá spoustu věcí - skály, kolo, trekking.... Z těchto poznatků, zkušeností a vlastní potřeby mít kolikrát přehled o tom, co je nového ve světě vybavení a základní průvodce jak co správně nakoupit, když už zrovna nejsem odborník v té dané oblasti, vytvořila tahle parta zcela nový projekt - OutdoorInfo.cz.

OutdoorInfo je online průvodce vybavením pro čtyři roční období. Cílem je usnadnit orientaci v džungli produktů a značek. Tedy celkové zjednodušení práce s tunami často nepotřebných informací o sportovním vybavení. Kromě toho je na portálu rozcestník pro Váš další pohyb po outdoorových serverech. Ve spolupráci s partnerskými médii je na stránkách hned vědět, kde se děje něco nového a co je třeba si přečíst. Nemusíte tedy provozovat webový maratón.

Webové stránky Outddorinfo
Webové stránky Outddorinfo


Aby Vás bavilo vracet se na OutdoorInfo i když už zrovna bundu nebo baťoh máte, vychází zde pravidelně odborné články ze světa outdoorového vybavení, nezávislými recenzemi a testy, představení novinek a trendů. Nechybí pravidelné online soutěže o hodnotné ceny a spousta podobných legrací.

Proč to vlastně dělají? Kromě řečí o tom, že je to baví, především proto, aby tu dle vlastních slov „…vzniklo něco co tu nebylo a proto je čas na změnu běhu věcí“. Příjemných způsobem je na OutdoorInfo prezentován trh s vybavením a projekt je ukázkou toho, že dobrá reklama a marketing jednotlivých firem neznamená ještě kvalitní produkty.

Něco Vám nehraje, že by další E-shop? Ne! To rozhodně ne! Ostatně o tom se přesvědčíte sami na www.outdoorinfo.cz