Posouzení značky ČHS

Autor: redakce <redakce(at)horyinfo.cz>, Zdroj: Michaela Koštaková/ČHS, Vydáno dne: 17. 12. 2020

Veřejná zakázka

ČHS vypsal veřejnou zakázku na posouzení své značky. Dodavatel má vytvořit analytickou studii posuzující brand Českého horolezeckého svazu s ohledem na rozšiřující se aktivity svazu a návrh případných změn.

Český horolezecký svaz vyzývá k podávání nabídek pro veřejnou zakázku k posouzení brandu, a to do 4. 1. 2021, s termínem dodání zakázky 15. 02. 2021.
 
Předmětem této zakázky je zpracování analytické studie posuzující brand Českého horolezeckého svazu s ohledem na rozšiřující se aktivity svazu a návrh případných změn.
 
Aktivity i významnost Českého horolezeckého svazu výrazně rostou. Prudce narostla obliba tohoto sportu jako volnočasová aktivita a současně se sportovní aktivity profesionalizují -  zvyšuje se počet organizovaných závodů všech úrovní, systemizuje se příprava sportovců, horolezectví bylo zařazeno mezi olympijské disciplíny. Z tohoto důvodu se mění a především rozšiřují aktivity ČHS – jde zejména o organizaci závodů a významných sportovních akcí, budování systematické sítě přípravy sportovců všech kategorií, budování systému vzdělávání nejen trenérů, rozhodčích, stavěčů, provozování lezeckých center a lezeckých přírodních cest ale i o rozsáhlou podporu klubu pracujících s mládeží.
Vzhledem k tomuto vývoji a nastaveným strategických cílům je pro ČHS nezbytné disponovat s odpovídající identitou. Více informací je uvedeno v přiloženém dokumentu Posouzení značky ČHS.
 
Výzvu k podání nabídek pro veřejnou zakázku malého rozsahu si můžete zobrazit v této příloze. nebo na profilu zadavatele.
 
M. Košatková, ČHS