Schusterweg-Pavel a Ondra v šikmém komíně, vedoucím na polici s kruhem

Schusterweg

300 m
Bad Schandau 15 min 90 m
1 kruh, smyčky
kvalita: jak si kdo udělá
Velmi rozmanitá cesta: stěna, rajbas, spára, komín, žebro, průlez tunelem. Klenot mezi trojkami!
start:  Bivak Falkenstein ,  Od písčitého parkoviště po cestičce do kopce a roklí. Na rozcestí levou větví - přideme do sedélka mezi Falkensteinem a Hoher Torsteinem
Od vrcholové knížky na tři slanění na polici. Poslední slaňák je při pohledu do údolí na polici vlevo, zhruba u nástupu stěnky ve druhé délce.
Bad Schandau
Od Hřenska přes Schmilku směr Bad Schandau. Na začátku Bad Schandau odbočit prudce vpravo na Ostrau. Po několika kilomterech je na pravé straně silnice písčité parkoviště asi pro dvacet aut.
Oscar Schuster, M.Klimmer  -  1892
Stupňovitou roklí vlevo ve vých stěně na polici (nK), po ní doprava pod chytvoatou stěnku v komíně. Jí vzhůru a doprava šikmým položeným komínem na balkón (K). Rajbasovým žlábkem na skalní rameno a doprava okolo Schusterovy plakety tunelovitým vhloubením (hodiny). Šikmo vzhůru úzkým hlemzacím komínem a na konec a přes stupeň zakrytý převískem do rokle. Přes ni do komína a doleva ubíhajícím žebrem na vrchol ke knize. Trojka všech trojek a ani extrémista nebude litovat, když si ji vyleze, třeba sóliko na závěr lezeckého dne.