Tuňák bez vajec

železniční stanice Řež

1 h 15 min / 40 m   celoročně J
  železniční stanice Řež 10 min J stěna, 35 m
celá cesta vyskobovaná až pod převis, zde štand ze dvou skob, převis se dojišťuje vlastním jištěním, v koutu nad převisem ještě 2 skoby
kvalita: skoby téměř všechny kvalitní; pro přelezení převisu s sebou mikrofriendy
vklíněnce: sada
friendy: Koubovy mikrofriendy
smyčky: hodí se
Pouze na úpatí se drobí skála, jinak cesta v kvalitní skále, dolní polovina docela vytrvalostní odhadem 6-/6. Přelez převisu regulérní sedma.
start:  od vlaku pod stěnu 4. masivu, nástup pod jménem cesty zapsaném na stěně
sestup vlevo kolem masivu (do strže)
železniční stanice Řež
vlakem z Prahy do stanice Řež, skály přímo nad tratí. 4. masiv vpravo od strže, která ústí na konci nástupiště (směrem na Kralupy)
Endrýs, J.Pechouš  -  8.6.1972
Od jména cesty na úpatí stěny pod krátký převislý kout, jím vzhůru a nad ním stěnou doprava do jeskyně. Odtud travers doprava do vhloubení. Přes převis do hloubení. Jím vzhůru a doleva na hranu. Buď po hraně, nebo koutem vpravo na temeno.

Popis jinak: Od nápisu na úpatí stěny k 1. skobě (cca 5 m- jde dojistit ještě mikrofriendem) a dále šikmo vpravo nahoru po skobách až pod převis (štand). Přes převis spárou (stabilka v hodinách) do koutu (poslední dvě skoby) a koutem nebo po hraně na temeno (dojištění čoky a smycemi).