Kalbling od Oberst Klinke Hütte

friendy: hodí se,
ale nejsou
nezbytné
smyčky: pár do hodin a na prodloužení
Nejhezčí výstup na Kalblingu. Konstatní obtížnost ve velmi pevné kolmé skále. Kompletně sanováno.
start:  Oberst-Klinke-Hütte ,  Od chaty po značené normální cestě na vrchol Kalblingu až pod stěnu.
čas:  1 h
Z vrcholu po značené cestě. Na jaře může být ještě pod sněhěm zcela nebo částečně. Nejprve na SSV do sedla, z něj na SZ a JZ směrem traverzovat pod stěnu až do výšky 1796 m, kde se pod J stěnou cesta stáčí na JZ a po sestupu na louky se napojí na štěrkovou silnici vedoucí k chatě.
Admont, 1486 m
z Lince na uzlu Linz vpravo na A1 a pokračovat 27.22 km na Knoten Voralpenkreuz. Odbočit vlevo na A9 a pokračovat 65.21 km. Na A9 exit 67 - Ardning odbočit vlevo po 146 a pokračovat 12.78 km do Admontu. Zde směr Trieben a po 7 km v Kaiserau odbočit směrem na Oberst Klinke Hütte (placená silnice, 6 euro) na parkoviště u chaty.
I. a A. Dengg  -  9. 5. 1971
Nástup společně s cestou Pelikan - Riebe ve skalním koutě vpravo od předskalí. Cca 20 m společně a exponovaným traverzem doprava na začátek markantní spáry. Další vedení cesty až na jižní hřeben viz schéma v obrázcích. Cestou Südgrat na vrchol.
Genuss - Kletteratlas Östereich Ost - Kurt Schall, Reini Moser, Schall Verlag Wien.