Alena na Niederschdurfer kante, V+

Spitzberg  (510 m)   Spitzberg
borháky
kvalita: supr
Znělcové skály na vrchu Spitzberg, většina cest ukloněných - rajbas, technika. Luxusně vynýtováno, na konci cest slaňovací prasátka nebo IQ skoby. Na bočních stěnách Ostpfeileru je pár kolmých těžších cest - do 9 UIAA
start:  Spitzbergbaude ,  Z parkoviště na vrcholu kopce Spitzberg dolů po schodech a cestou pod stěny
slanění
Spitzberg, 510 m
Z Liberce směr Žitava (Zittau) po silnici 35, v Žitavě doprava na okruh a po něm až na silnici B96 směr Oppach. Po ní do Oberoderwitz. Mineme odbočku na Großschönau a na další křižovatce doleva, podjedeme trať a po úzké asfaltce až na konec - na vrchol Spitzberku - u hospody parkoviště
od 50. let  -
Lano je lepší 70m kvůli spouštění, nejdelší cesty až 55 m se případně slaní na víckrát, nebo se z vrcholu sejde po cestě. V oblasti se nesmí používat magnézium. Příjemné lezení s převahou cest v obtížnosti kolem V.

Schéma sektorů na Spitzbergu

Příjezd na Oderwitzer Spitzberg

ZOBRAZIT NA MAPY.CZ
Průvodce ke stažení od nakladatelství Jäger