Na prvním štandu -Reinecke Fuchs (5-)

foto: 2

kvalita: skvělá
smyčky: na štand
plotnové lezení
start:  Od informační cedule na parkovišti doprava po vyšlapané cestičce vzhůru až po stěny. Podél nich doprava kolem cesty Duettsteig (označena nápisem na stěně). Po dalších cca 50m zahneme doleva do rokle, kde po suti vystoupáme cca 30m. Na skále vpravo pak vyznačen červeným bodem nástup.
Po cestě podél hrany doleva, kolem vyhlídky Sky Walk až na začátek startoviště. Zde doprava na zelenou Völlerin-Steig a tou až na parkoviště.
Stollhof, 459 m
z Vídně po dálnici A2 na Wiener Neustadt. Sjezd Wiener Neustadt West a dále již po ukazatelích na Hohe Wand Natur Park až do vesnice Stollhof. Tou projet a asi po 300metrech za ní odbočit doprava (bouda pro výběr mýtného). Do kopce a asi po 500metrech vlevo parkoviště.
L.Beg, K.Bender, P.Stemmer  -  2002
První délka jednoduché jedničkové lezení. Lze zajistit. Dostaneme se na plac pod skalou. Podél ní co nejvíc doleva, kolem malé jeskyňky, přelézt velký vklíněný kámen a za hrankou štand. Štěnkou vzhůru zleva kolem stromu (pozor, může Vás zde vylekat odpočívající kozoroh) až na druhý štand (knížka). Plotnou vzhůru na travnatou plošinu. Dále přes malý převis ke stromu. Zde třetí štand. Čtvrtý štand je strom o 10m dále. Stěnkou po velkých vykapaných chytech vzhůru na pátý štand a dále plotnou až na vrchol.

Zobrazit místo Hohe Wand na větší mapě
Führer auf die Hohe Wand - Thomas Böhm.