Frauenluckensteig

není potřeba helma
ferratový set
Ferrata
start:  Od parkoviště pod Sonnenuhrwand doleva pěšínou přes louku směrem k Milak Klettergarten na začátek cesty Völlerin. Jí až za průchod skalním "oknem". Za průchodem začíná modré značení a cestičkou doleva pod skalní stěnu. Zde začínají kramle cesty Frauenluckensteig.
čas:  1 h 30 min
Cestou Völlerin zpět na parkoviště, případně sestoupit cestou výstupu.
čas:  1 h
Stollhof, 459 m
z Vídně po dálnici A2 na Wiener Neustadt. Sjezd Wiener Neustadt West a dále již po ukazatelích na Hohe Wand Natur Park až do vesnice Stollhof. Tou projet a asi po 300metrech za ní odbočit doprava (bouda pro výběr mýtného). Do kopce a asi po 500metrech vlevo parkoviště.
Krátká, ale zajímavá ferrata vede skalní šachtou ve skalnatém útesu vlevo (při výstupu) od cesty Völlerin.
Začíná krátkou stěnkou s místy mírně poškozenými kramlemi a zlatý hřeb programu je výstup po cca 15 metrovém žebříku k hornímu vchodu do šachty.

Ideání je zkombinovat tuto cestu s ferratou HTL Steig a nebo si zpříjemnit sestup cestou Völlerin při sestupu z plató Hohe Wandu.

Možnost je i sestoupit od vyhlídkové plošiny Skywalku cestou Völlerin a přes Frauenluckensteig se opět vrátit na vyhlídku (cca 1h).

Vyprávění o ferratě naleznete v tomto článku.

Zobrazit místo Hohe Wand na větší mapě

Führer auf die Hohe Wand - Thomas Böhm.