Himmelsleiter

friendy: ne
smyčky: 3
Plotny a stěnky v lese
start:  Z parkoviste prejdeme most a zřetelnou pohodlnou stezkou vzhůru. Cca 50 m před tím než stezka dorazí k velkému suťovisku odbočuje doleva nahoru stezka (mužík, kámen s číslem 832). Stezkou nahoru a nakonec doprava přes suťový kužel pod stěnu. Nástup cca 20m vpravo od suťového kužele. U nástupu nápis HL.
Doleva po chodníku, mužící značky a zpět pod stěnu. Pozor, nesestupovat hned prvními suťovými žleby!
Hirschwang, 530 m
Autem z Vídně na jih po A2 a pak pro silnici S6 do Gloggnitz a dále přes Reichenau do Höllentalu, mineme dolní stanici lanovky a zaparkujeme na parkovišti u prvního mostu za lanovkou.
Herbert Nowy, Ernst Brunthaller, Wilhelm Rohs  -  1987
Obtížnost délek 6, 6+, 4+, 6, 1, 6+, 5-, 5+, 6, 6, 5+, dobře odjištěno 5+ povinně. Většinou stěnky a plotýnky v lese, dobrá skála.
Kurt Schall, Thomas Behm: Genuss-Kletteratlas Österreich Ost, Schall-Verlag, 2004
Samizdatový průvodce Höllental od T. Behma.
Průvodce lze koupit např. ve Weichtalhausu.