Poslední délka nabídne pěkné lezení po pilířku
***

friendy: ne
smyčky: 3
Stěnky
start:  Kaiserbrunn ,  Z parkoviště směrem k tunelu. Před tunelem odbočuje doleva značená stezka klettersteigu Wachthuttelkamm. Z něho zakrátko odbočíme doprava po značené cestě na Grosses Höhllental a po dlouhém kovovém žebříku (Schönbrunner Stiege) dojdeme k úpatí stěny Blechmauer. Nástup je u stromu v levé části stěny krátce za místem kde doleva odbočuje Blechmauersteig. První délka vede lehkou plotnou pod vlastní začátek stěny.
Dále vzhůru směrem k vrcholu stěny až lze přejít doleva na hřbet, kterým vede značená cesta "Wachthuttelkamm", jí dolů a zpět nahoru k nástupu. Kratší sestup vedoucí přímo pod nástup by byl možný přes Blechmauersteig.
Weichtalhaus, 560 m
Autem z Vídně na jih po A2 a pak pro silnici S6 do Gloggnitz a dále přes Reichenau do Höllentalu, kolem dolní stanici lanovky až k parkovišti u Weichtalhausu krátce před vjezdem do tunelu.
Thomas Behm, S. Piribauer  -  1999

Pěkná a oblíbená cesta, dobře odjištěná. Obtížnost délek 4-, 6, 6+, 5+, 6-, 6+ 6+. Délky jsou povětšinou dost krátké. Pomineme-li první nástupovou délku, je orámovaná krásnou plotnovitou stěnkou druhé délky a obdobně pěkným pilířkem v poslední délce, nejtěžší místo je ve třetí délce.

Topo v Behmově průvodci je špatně - chybí tam ono 6+.

Zobrazit místo Rax-Schneeberg na větší mapě