Třetí délka De Wüde Posteline

bh
kvalita: skvělá
stěna, plotna
start:  Z parkoviště pod Sonneuhrwandem přímo nahoru až po stěny. Zde po cestičce podél skal doprava až do míst, kde cestu skříží suťoviště. Zde nástup do De Wüde Posteline. Označeno cedulkou na stěně.
Sestup vlevo kolem Sky Walku po cestě Vollerin steig.
Stollhof, 459 m
Z Vídně po dálnici A2 na Wiener Neustadt. Sjezd Wiener Neustadt West a dále již po ukazatelích na Hohe Wand Natur Park až do vesnice Stollhof. Tou projet a asi po 300metrech za ní odbočit doprava (bouda pro výběr mýtného). Do kopce a asi po 500metrech vlevo parkoviště.
A.Riedl, P.Köngisberger  -  2008
Nový nástup je více vlevo plotnou šikmoi doleva a pak koutkem (5+) na hřeben.
(Plotnou v první délce kolem odstěpu na první štand. - původní nástup) Druhá délka přechod lehkým terénem. Třetí délka traverz doprava a kolem stromu krátkou spárkou vzhůru. Čtvrtá délka krásná stěnka a podél hrany. Pátá délka čtyřkový terén na hraně až pod klettergarten PostlWandl. Zde nástup od knihy do posledních dvou délek. Traverzem podél spár doprava a vzhůru. Pozor, po dešti bývá mokré. Lze obejít dvojkovým terénem cesty Postlsteig vlevo.