První délka Steinbockalarm

Stollhof  (459 m) 30 min Postlgrats, 185 m
bh
kvalita: skvělá
kout, sokol, spára, plotna, převislá stěnka
start:  Z parkoviště pod Sonneuhrwandem cestičkou přímo vzhůru pod stěny. Podél skal vpravo až do míst, kde nám suť skříží cestu. Nástup do cesty cca 20metrů za sutí. Označeno tabulkou na skále.
Sestup vlevo kolem Sky Walku po cestě Vollerin steig.
Stollhof, 459 m
Z Vídně po dálnici A2 na Wiener Neustadt. Sjezd Wiener Neustadt West a dále již po ukazatelích na Hohe Wand Natur Park až do vesnice Stollhof. Tou projet a asi po 300metrech za ní odbočit doprava (bouda pro výběr mýtného). Do kopce a asi po 500metrech vlevo parkoviště.
A.Riedl, P.Köngisberger  -  2008
Spárou vzhůru a mírně vlevo přes převis do plotny. Traverz v hladké plotně doprava. Velké chyty - dál od sebe vzdálené - žádné stupy. Dále do koutové spáry, lehce přes převis a doleva na druhý štand. Kousek lesem a na pilíř. Na něm se držíme u hrany, pak krok doprava za hranu a vzhůru ke stromu na štand. Pokračujeme lesem a přes malý pilíř mírně vlevo pod stěnu ze slepence. Kolem stromu zářezem na ostrý hrot. Překrok do stěny a tou traverz vlevo a přes převis po velkých chytech vzhůru na další štand. Odtud kolmou lehkou stěnkou a kousek a kousek lesem pod stěnu Postl Wandl. Traverz pod převisem doleva, těžký překrok do sokola a jím přes mírný převísek vzhůru. Lehkým traverzem doprava ke stromu na poslední štand a odtud lehkou hezkou stěnkou na vrchol.