Kousek na kruhem je posekáno.

foto: 4

friendy: ne
smyčky: 1 x uzel
komín, stěna, rajbas
start:  Od písčitého parkoviště po cestičce do kopce a roklí. Na rozcestí levou větví - přideme do sedélka mezi Falkensteinem a Hoher Torsteinem. Jdeme doprava a po cestě, míjíme Vorderer Torstein a těsně před místem než odbočuje doleva cesta k Schramsteinaussicht je u cesty Jungfer. Stará cesta začíná komínem na náhorní straně.
2 x slanění
Bad Schandau
Od Hřenska přes Schmilku směr Bad Schandau. Na začátku Bad Schandau odbočit prudce vpravo na Ostrau. Po několika kilometrech mineme hotýlek Schrammsteinbaude a o kousek dál je na pravé straně silnice neplacené písčité parkoviště asi pro dvacet aut.
Walter Hünig, Oliver Perry-Smith a W. Baudisch  -  27.5.1906
Z náhorní strany pohodlným, lehkým komínem na předskalí ke druhému slaňáku. Asi 6 m po hraně ke kruhu a krátkým rajbasem na vrchol. Pěkná klasická cesta, reálná obtížnost lehčí VI. Cesta je v novém průvodci za VIIa zřejmě jen kvůli absenci jištění v úseku z předskalí ke kruhu.