Družstvo pod klíčovou délkou

vklíněnce: Sada stoperů
friendy: sada
smyčky: do hodin
Elegantní a pěkné lezení v koutě, klíčové místo dohladka vyleštěné, doporučuje se magnézium
start:  Ze sedla Sella po pěšině k věžím Sella, první odbočkou doprava k blokům pod jižní stěnou První věže Sella. První skalní stěnou stoupá cestička šikmo vzhůru (exponované), krátce poté dosáhneme travnatou terasu a tou doprava k nástupu.
Sestup normálkou V stěnou - po hřebeni směrem ke druhé věži Sella, traverz po polici doleva (z pohledu sestupu) a pěšinou svahem dolů.
čas:  1 h 20 min
Passo di Sella, 2244 m
Z dálnice směr Passo di Sella/Passo Gardena/Gröden přes Wolkenstein. Na rozcestí směrem na Passo Sella/Sellajoch a tam zaparkovat
Luis Trenker, H. Pescota  -  1913
Velmi oblíbená a často lezená cesta, již oleštěná, doporučuje se magnézium. Cesta vede velkým koutem v JZ stěně - 4 délky, klíčové místo je ve druhé délce. Kde se kout zvedá do převisů traverz po polici doprava a na hřeben. Logická jasná cesta.