Via Italia 61 -  Ve čtvrté délce 7c+

vklíněnce: Sada stoperů
friendy: sada
smyčky: do hodin
Extrémní cesta s velkými střechami, oblíbená později volně přelezená hákovačka s velmi atletickým lezením přes 4metrovou střechu.
start:  Z parkoviště pod stěnou Pic Ciavazes pěšinkami pod stěnu a doleva k výrazné rokli zleva lemované stěnou s velkými střechami přes které vede náš výstup.
Po polici Gamsband stále doleva až do stěny mezi první a druhou věží Sella, kde se dá sestoupit (II). Alternativa: slaňovací drahou 4x 45 m víceméně podél cesty Bergführerweg, první slaňák je pod úrovní hrany stěny trochu vlevo (z pohledu sdola) v lini klíčového koutu.
čas:  1 h 5 min
Passo di Sella, 2244 m
Z dálnice směr Passo di Sella/Passo Gardena/Gröden přes Wolkenstein. Na rozcestí směrem na Passo Sella/Sellajoch. Ze sedla dále dolů až pod stěnu Pic Ciavazes, kde je podél delšího rovného úseku silnice stěrkové parkoviště.
Bepi De Francesch, Quinto Romanin, Emiliano Vuerich e Cesare Franceschetti  -  1961 technicky, 1. RP Mauro
Hákovačka z roku 1961 od Beppi De Francesche a jeho druhů je dodnes oblíbenou túrou pro technické lezení. RP ji poprvé přelezl v roce 2002 Mauro “Bubu” Bole. Díky řadě za sebou následujících markantních střech nemůže býtlezení exponovanější. Pěkná cesta v pevné skále s neobyčejně atletickým místem ve čtyřmetrové střeše.

Via Italia - topo

www.kletterland.com, video z přelezu Mauro Bubu Boleho je zde.