Po pravé hraně Piku Ciavázes (druhá hrana zprava) po žebru přerušeném převisy vede Abram, vlevo je vidět hořejšek cesty Rampenführe

topo: 1

vklíněnce: Sada stoperů
friendy: sada
smyčky: do hodin
Elegantní a často lezená cesta, doporučeno magnézium
start:  Z parkoviště pod stěnou Pic Ciavazes pěšinkami pod stěnu.
Po polici Gamsband stále doleva až do stěny mezi první a druhou věží Sella, kde se dá sestoupit (II). Alternativa: slaňovací drahou 4x 45 m víceméně podél této cesty, první slaňák je pod úrovní hrany stěny trochu vlevo (z pohledu sdola) v lini klíčového koutu.
čas:  1 h 5 min
Parkoviště Ciavazes, 2080 m
Z dálnice směr Passo di Sella/Passo Gardena/Gröden přes Wolkenstein. Na rozcestí směrem na Passo Sella/Sellajoch. Ze sedla dále dolů až pod stěnu Pic Ciavazes, kde je podél delšího rovného úseku silnice stěrkové parkoviště.
E. Abram a F. Gombocz  -  1953
Cesta zcela vpravo na hraně stěny Gamsbandu. často lezená. Klíčové místo je nalezení zleva na převis ve spodní polovině cesty.