Boèseekofel ferrata

Žebříky, lana
není potřeba helma
ferratový set
Příjemný výstup se dvěma svislými žebříky
start:  Z Corvary do údolí Gadertal nejprve gondolovou lanovkou Boè-Gondelbahn, potom sedačkovou Vallon Sessellift. Cestou (sever) se dostaneme do blízkosti skalních stěn. Odtud doleva nahoru k nástupu. Výchozím místem může být též Schutzhütte Kostner (2541 m).
Od vrcholového kříže několik metrů na sever, potom doprava přes cestu (normálka na Boèseekofel) až ke svislému předskalí, které slezeme přes několik železných kramlí. Potom doprava několika zajišěnými místy k zpět k sedačkové lanovce Vallon Sessellift.
čas:  2 h
Corvara
Z dálnice směr Passo di Sella/Passo Gardena/Gröden přes Wolkenstein. Na rozcestí směrem na Passo Gardena/Grödnerjoch. Odtud do Corvary.
Aplini-Gruppe  -  1984
Příjemný výstup se dvěma svislými žebříky. Cesta s krátkými náročnými místy vede k patě strmé skalní stěny, kterou opřekonáme pomocí dvou žebříků. Nad nimi je několik fixních lan a dále dosáhneme po pěšině vrcholový kříž.

V létě mačky a cepín netřeba, na jaře a podzim podle okolností, v zimě určitě.
Klettern in Gröden, Mauro Bernardi, Athesia Touristik 2002.