Pěkná stěnka v páté délce
***

friendy: ne
smyčky: 4
Stěnky, plotny
start:  Z parkoviště na silnici Höllentalem, cca 1 km před Weichtalhausem. Po cestě do příkopu Stadlwandgraben cca. 15 min do kopce, dále na Stadlwandplatte, cca po dalších 25 min. míjíme sestupový žleb mezi Vordere Stadelwand a Stadelwand a stoupáme dále podél Standelwand (nejlépe po stezce v lese vpravo od suťového svahu). Nakonec přes suť k nástupu vpravo od nevýrazného pilíře. Červené značení R.K., je vidět až z bezprostřední blízkosti.
čas:  1 h
Od výstupu pokračovat stále nahoru (z počátku strměji) lesem k vrcholu stěny. Zde narazíme na chodník, kterým doprava do sedélka a zpět pod stěnu.
Hirschwang , 800 m
Autem z Vídně na jih po A2 a pak pro silnici S6 do Gloggnitz a dále přes Reichenau do Höllentalu.
K.H.Richter  -  1929, přejištěno a upraveno 2002
Vcelku pěkná cesta, v dobré skále, střídavě lehčí kousky a pěkné stěnky. Najít nástup není snadné. Pilíř, kterým vede cesta, je nevýrazný a je zřetelnější až z pohledu nad jeho úpatím. Je tedy lépe jít déle po stezce v lese vpravo od sutě a teprve poměrně vysoko a blízko konce stěny hledat nástup.
Kurt Schall, Thomas Behm: Genuss-Kletteratlas Österreich Ost, Schall-Verlag, 2004
Samizdatový průvodce Höllental od T. Behma
Průvodce lze koupit např. ve Weichtalhausu