Millenium, odlez od prvního štandu

Millenium

borháky
smyčky: 3
Stěna
start:  Carl-von-Stahl-Haus ,  Z parkoviště Hinterbrand po stezce směrem k chatě Stahlhaus. po hodině dojdeme k Mitterkaselalm (stanice lyžarské lanovky). Sem též lanovkou na Jenner a 15 minut sestoupit. Lze využít chatu Stahlhaus a z ní sestoupit na Mitterkaselalm za cca 40 minut. Z Mitterkaselalm odbočíme doleva, překročíme potůček kolem kříže a zde začíná strmý chodník hřbetem směrem ke stěně. Stále chodníkem po hřbetu až na úroveň nástupů cest. Mužík, viditelný chodníček. Z něho doprava suťovým širokým žlebem k nístupům cest v pravé části stěny. Nástup označen nápisem.
čas:  1 h 50 min
Slaněním přes cestu
Parkoviště Hinterbrand, 1160 m
Z Brechtesgadenu na Obersalzberg a dále směr Hinterbrand na velké parkoviště.
P. Knauseder, M. Fuchsreiter  -  2001
V dané obtížnosti velmi pěkná cesta, trochu vyhledává hezké kousky ve stěně, dobrá skála.
Celá oblast je vhodý tip i pro pozdní podzim nebo na jaro. Je relativně nízko položená, na sluníčko orientovaná, krátké cesty. Není problém vylézt za den více cest.