Třetí délka za 7-

530 m
Hirschwang  (510 m)   Bereich Kopfgeld
bh, staré skobky
kvalita: některé skoby nebudí příliš důvěru, v klíčových místech borháky
vklíněnce: můžou se hodit
friendy: můžou se hodit
smyčky: na obvázání starých skob
sokol, kolmé stěnky, plotny
start:  Kaiserbrunn ,  Z parkoviště v Kaiserbrunnu směrem na Reichenau. Za mostem vlevo parkoviště. Vrátit se zpět před most a zde cestičkou přímo nahoru (ne doprava podél řeky). Cca 50 m před tím než stezka dorazí k velkému suťovisku odbočuje doleva nahoru stezka (mužík, kámen s číslem 832). Stezkou nahoru a nakonec doprava přes suťový kužel pod stěnu Grossofen a kolem ní až pod Bereich Kopfgeld.
slanění pod stěnu
Hirschwang, 510 m
Autem z Vídně na jih po A2 a pak pro silnici S6 do Gloggnitz a dále přes Reichenau do Höllentalu, mineme dolní stanici lanovky a zaparkujeme na parkovišti u prvního mostu za lanovkou.
K. Schall, G. Kremser  -  1986
Nástup do cesty ve výrazném koutě. První délka sokol a kolmá chytovatá stěnka. Dobře zajištěno borháky. Lze kombinovat variantou přes plotny vpravo (klasifikace 7). Druhá délka kolmá stěna s malými chyty - technické lezení. Zajištěno starými skobami a borháky. Třetí délka má dvě varianty - těžší vede ze štandu přímo vzhůru (klasifikace 7), lehčí varianta za 7- oblézá převísek obloukem doleva a vzhůru. Jištěno starými skobami a borháky. Velmi exponové.

Zobrazit místo Rax-Schneeberg na větší mapě