Traverz policí

kramle, ocelová lana
není potřeba helma
ferratový set
Zajištěná cesta (via ferrata)
start:  Schmidt-Zabierow-Hütte ,  Nejjednodušší a nejkratší cesta je z údolí Loferer Hochtal. Autem lze zajet po štěrkové cestě až na konec tohoto údolí, kde je parkoviště. Odtud pak vede značená trasa č. 601 až k chatě Schmitdt-Zabierow-Hütte (cca 2,5 hodiny). Z chaty pokračujeme dolinou Wehrgrubenjoch (Gr. Wehrgrube) po značené cestě č. 613 stále na západ do sedla mezi vrcholy Reifhorn a Nackter Hund. V několika místech je zde cesta dojištěna ocelovým lanem. V sedle pak nalézáme rozcestník, který nám ukazuje cestu k nástupu ferraty. Od tohoto rozcestníku je to k němu po hřebeni Nackter Hundu ještě přibližně 10minut.
čas:  3 h 40 min
je zde několik variant :
- po značené trase směrem na Breithorn a dolů zpátky na chatu Schmitdt-Zabierow-Hütte a dále do Loferer Hochtal
- po značené trase dolů do sedla mezi Mitterhornem a Gr. Rothorn a odtud po značené cestě 613 do údolí Lachtal a jím až do St. Ulrichu am Pillersee
- z Mitterhornu se napojit na značenou cestu Nuarracher Höhenweg (časově náročné, nutnost jistoty chůze v horském terénu a zvládat popolézaní /slézání v klasifikaci II.-III. UIAA bez jištění !!!)
čas:  4 h 10 min
Loferer Hochtal, 1150 m
1) Přes Salzburg po dálnici č. A1. Sjet na silnici č. 21 přes Weißbach a Melleck - Steinpaß. Odtud dále po silnici 178 a B311 do Loferu. Odtud směrem na Waidring. Ješte v Loferu pak odbočka doleva na Loferer Hochtal.
2) Přes Mnichov a Rosenheim a odtud po silnici č. 93 směrem na Kufstein. V Oberaudorfu na 172 do Kössenu a po 178 přes Waidring do Loferu a doprava do Loferer Hochtal.
Viz článek o cestě Nackter Hund . Schéma k tisku

Extreme Klettersteige in der Ostalpen od Axel Jentzsch-Rabl, Andreas Jentzsch, Dietter Wissekal z roku 2006