Talseite, AV

smyčky, kruh
vklíněnce: Střední UFO se hodí
friendy: nesmí se
smyčky: kompletní sortiment, různé tloušťky
Dole dunící přílepky, od kruhu parádní stěna a hlavně výstupová varianta je supr.
start:  Z placeného parkoviště u Ottomühle u boudičky po silnici pořád rovně kolem kiosku a horoslužebníků \až k cedulím - rozcestníku, kde je odbočka doleva do kopce ke skupině věží kolem Stumpfer Kegelu.
slanění do rokle a kousek slézt
Ottomühle
Z hraničního přechodu Petrovice ukazuje mapa:

Hans Arnold, F. Reichert, R. Weinhold, J. Damme, W. Lohse, P. Kunert, R. Klotzsche, AV Dieter Feist, G., Haueiß  -  31. 8. 1952, AV 27. 5. 1956
Nástup na pravé hraně údolní stěny. Spárovým koutem na balkón, přes dunící přilepenou desku na další balkón. Na vrchol dalšího dunícícho přílepku, kruh. Jemný traverz doprava vzhůru do sokolíku a jím do díry. Originál cesta tu nelogicky odbočuje doprava na J hranu. Logičtější a hezčí je výstupová varianta po levé straně díry vzhůru na předvrchol a dále na vrchol.
Průvodce Kletterführer Sächsische Schweiz, modrý díl Bielatal - Erzgebirgsgrenzgebiet.