Druhá délka

Le Rozier  (394 m) 20 min Pégase, 100 m
Borháky
kvalita: Super, na husto
Nádherné stěnové lezení do "orlího hnízda" na vrcholu s nádherným rozhledem.
start:  Camping municipal de Brouillet ,  Z parkoviště pěšinou od dopravního telefonu do kopce (repka). Na rozcestích jdeme podle žlutých směrovek nejprve na sektor Cathedrale, potom odbočíme na Pégase - Revérend.
Slanění 2x 50 m k nástupu, pak cestou příchodu dolů.
Le Rozier, 394 m
Z dálnice A75 mezi Sévérac le Chateau a Millau odbočit na Le Rozier.
Když přijdeme pod hranu Pegase, mineme první odbočku pod stěnu a jdeme ještě dál doleva, kde odbočuje druhá pěšina k odštěpené věžičce. Nastupujeme stěnou vedle komína na plošinu. Přejdeme pak pár metrů doleva pod klíčovou kolmou stěnku (5+), která vypadá těžší, než je. Poté mírně ukloněnou chytovatou stěnou ke štandu a poslední již lehká délka vede na vrchol, kde je vyhlídková plošinka s parádním výhledem na Cathedrale, Zébulon a Arete. Klasifikace je celkem odpovídající bereme-li to tak, že 5+ je vlastně 5c a tedy 6 UIAAA.