Vykramnlovaný komínek

ocelové lano, kramle
není potřeba helma
ferratový set
Nově vystrojená ferrata pro výstup a sestup z náhorní plošiny kolem Vase de Sèvre
start:  Camping municipal de Brouillet ,  Z parkoviště u dopravního telefonu vzhůru a na rozcestí ke žluté cedulce označující směr přístupu do sektoru Cirque des Vases. Pěšinou v serpentinách do kopce pod údolní stěnu vázy. Dále vzhůru doprava do kotle Cirque des Vases k začátku lana.
Stejnou cestou, nebo k turistické cestě a po ní.

Le Rozier, 394 m
Z dálnice A75 mezi Sévérac le Chateau a Millau odbočit na Le Rozier.

Lano začíná v kotli Cirque des Vases mezi Vase de Sèvre vlevo a Vase de Chine vpravo.

Podél lana vzhůru, pod stěnami Fond du Cirque doleva na balkón asi v polovině výšky údolní stěny Vase de Sèvre. Koutem bez lana (kramle a chyty) šikmo doprava ke momínu. Jím vzhůru a po šikmé polici doleva na náhorní plató u vrcholové hlavy Vase de Sèvre.

Výborně se hodí k sestupu z cest končících na platu, jsou to cesty na Vase de Sèvre, Fond des Vases, Vase de Chine.