Pálená čtyřka

nýty, vklíněnce
vklíněnce: sada
friendy: menší a střední
Spárka v plotně, nahoře prales
start:  Od sestupového kuloáru doprava vzhůru (při pohledu z řeky) k Cimbuří. Pálená čtyřka je druhá spára vlevo od kouta, oddělujícího pilíř královské cesty
Pokud neslaníte od nýty s kroužkem, jak bylo míněno a jak se sluší a patří, a lezete dál na vrchol, musíte se prodrat trním až úplně nahoru na louku v lese a sestoupit sestupovým kuloárem vlevo
Velká
Na silnici Příbram - Sedlčany buď zaparkovat před mosetem přes Vltavu (za nízkého stavu vody), nebo odbočit vpravo směr Kamýk, Velká a zaparkovat na vrcholu stoupání u božích muk. Odtud lesem směrem k Vltavě na louku a z ní sestupovým kuloárem k řece. Viz mapka
Mezera, Šolarová, prodloužení Jandík, Jandíková  -  1992, prodloužení únor 2015
Druhou spárou zprava od kouta přes nýt na zarostlý balkón - trní. Zde od nýtu s kroučkem poslední možnost slanit. Sál podél spárky na vrchol a zarostlým trnitým svahem stále vzhůru až na loučku. Sestupovým kuloárem pod stěnu. Lezete-li až nahoru, hodí se zahradnické nůžky nebo mačeta.

Zobrazit místo Roviště - lezení na vltavské žule na větší mapě