Dolez plotnou na první štand

foto: 6

bh
kvalita: výborná
kolmé stěnka, plotna, traverz
start:  Z parkoviště pod Sonneuhrwandem horní širokou cestou vlevo až pod stěnu Hochkogel. Nebo lze z parkoviště přímo pod stěny, po modře značené cestě doleva. Mineme značenou cestu Tirolersteig, za cca 4minuty vpravo (ještě před cestou Auf Wildenauer Spuren) šluchtou vzhůru na velkou plošinu. U jeskyně doprava cca 10metrů a zde nástup
Doleva na značenou cestu Krumme Ries a tou dolů pod stěnu
Stollhof, 459 m
Z Vídně po dálnici A2 na Wiener Neustadt. Sjezd Wiener Neustadt West a dále již po ukazatelích na Hohe Wand Natur Park až do vesnice Stollhof. Tou projet a asi po 300metrech za ní odbočit doprava (bouda pro výběr mýtného). Do kopce a asi po 500metrech vlevo parkoviště.
Halbweis,Schwanerer,Kosa  -  1986
Krásná první direct délka (trochu přísnější 8-). Na nástupu plotna po dírách, dále mírný převis po lištách a boulder přes bříško (klíčové místo) opět do plotny a tou pod převis. Jemným traverzem doprava a mírně vzhůru stále pod převisem cca 25 metrů (mineme štand od jiné cesty) do plotýnky pod kolmou stěnkou. Tou vzhůru na další štand. Poslední délka plotnou a sokolíkem do koutu (strom) traverz pod převisem doleva a vzhůru k vrcholovému stromu.

1.délka : 8- (cca 30 metrů)

2.délka : 7 (traverz, cca 25)

3.délka : 6 (cca 30 metrů)

4.délka : 7 (cca 35 metrů)