V první délce, občas s trochou hlíny a občasným lokrem

Neuer Innerkofler Steig
Autor: Petr Jandík - 5-, 240 m
Hohe Wand (1052 m), Hohe Wand, Gutensteiner Alpen, Rakousko
Stollhof - parkoviště na mýtné cestě

3 h  / 240 m 10 min I-XII J
  Stollhof - parkoviště na mýtné cestě  (620 m)   150 m
Nýty
není potřeba expresky: 10
smyčky: Na prodloužení a štandy
Nově sanovaná klasická cesta v blízkosti frekventované ferraty ÖTK Steig/HTL Steig
start:  Z parkoviště na mýtné cestě pod hlavní stěnou Sonnenuhrwand (co je nahoře ta kovová opičárna Skywalk) doleva šikmo doleva vzhůru po louce a dále pěšinou mírně doprava
Více možností. Nejblíž je vlevo Völlerin (A), nebo doprava kolem bývalé hospody Almfrieden, zkratkou na silnici a po ní na parkoviště pod stěnami.
Stollhof - parkoviště na mýtné cestě, 620 m
od Vídně po A2 až k výjezdu Wiener Neustadt-West, odtud dále směrem Grünbach/Schneeberg. Vyjeďte výjezdem 38-Wöllersdorf na Wiener Neustadt-Nord. Na rozdvojení se držte vpravo, jeďte podle značek na Gutenstein/Wöllersdorf/B21 a zařaďte se na B21/Gutensteiner-Bundesstraße.
Pokračujte po B21. Odbočte doleva směrem na Dreistetten. Pokračujte po Hauptstraße (Muthmannsdorf). Hauptstraße (Muthmannsdorf) se stáčí mírně doprava a přechází v Gartenstr. Odbočte doleva a zůstaňte na Gartenstr.. Na 1. odbočce doprava na Kirchenstr.. Mírně doprava směrem na Weinpointweg. Mírně doleva na Weinpointweg. Mírně doprava na Emmerbergstr.. Pokračujte rovně na Hauptstr.. a po ní o 90 stupňů doleva až odbočuje doprava Hohe Wand straße - na začátku mýtná budka. Mýto je obsazené o víkendech přes den, jinak je volný průjezd.

A. Wildenauer, R. Riedel  -  1919

Kdysi populární klasická cesta, později upadla v zapomnění. V roce 2016 byla cesta po vícedenní práci vyčištěna, sanována a prodloužena nahoře o dvě délky. I přes husté jištění nýty to není plezírová sportovka, ale má stále poněkud alpský charakter. Ve spodní částí není skála vždy perfektní a čistá. Obsahuje však hodně pěkných lezeckých míst. Cesta samotná má 8 délek a končí na spodním okraji ÖTK Klettergarten. Nejhezčím pokračováním je třídélkový Richters Ende, se kterým dohromady je to nejdelší a nejvydatnější průstup stěnou v bezprostřední blízkosti populární ferraty ÖTK Steig/HTL Steig.

Nástup kousek vlevo od ferraty ÖTK Steig/HTL Steig. Stanoviště a štítek s názvem cesty je několik metrů nad modře značenou pěšinou pod stěnami Wandfußsteig.