Zábavný koutek na konci druhé délky

foto: 2

Zweiersdorf  (508 m) 40 min Hohe Wand (946 m), 120 m
nýty
kvalita: výborná
Nádherná vyvážená cesta. Perfektně zajištěná. Kolmé, převislé, silové lezení.
start:  Z parkoviště na konci obce Zweiersdorf po značené cestě Springlessteig směr Hubertushaus. Pod stěnami doleva na červenou Hochwafallweg (Turmsteigzustieg) až k jeskyni Wildenauerhöhle. Na skále nápis T+W. Nástup do cesty Knusperstilzchen je cca 10metrů vpravo od jeskyně - mezi cestou Schilddrüsengenerator a Eldorado (obě označeny cedulkou).
Sestup kolem chalupy Hubertushaus
Zweiersdorf , 508 m
Od Vídně po A2 až k výjezdu Wiener Neustadt-West, odtud dále směrem Grünbach/Schneeberg a přes Oberhöflein do Zweiersdorfu.
Alfred Riedl und Peter Königsberger  -  April 2012
První délka 8- : Kolmou až mírně převislou stěnou přímo vzhůru. Přes převis a pod policí traverz doprava na štand. Nádherné lezení po dírách. Může se zdát lámavé, ale je překvapivě pevné.

Druhá délka 8- : Přes převis do kouta. Doleva přes převislou hranu (exponované) a kolmou stěnou do "zábavného" hladkého koutu.

Třetí délka 8- : Doleva pod převis a přes něj vzhůru až do hladké šedé plotny, tou na štand.

čtvrtá délka 8- : převisem do kolmé stěny, dále přes velké díry ve žlábku do hladké šedé stěny a tou na vrchol.