Stěnkou na polici k mezištandu

foto: 4
Le Sacrifice (Via del Buconi)
Autor: Petr Jandík - 5c, 35 m

friendy: ne
smyčky: ne
Převisy, vytrvalost
start:  Z parkoviště u dálnice po cestě, posléze nezpevněné, do kopce přes dvě serpentiny 180 stupňů a dál až skoro až k další serpentině. 100 m předtím je z cesty vidět vlevo stěna 20 až 50 m od cesty. Autem 4x4 se dá vyjet až ke stěně.
slanění
Pakoviště - viz mapa
Z Finale Ligure od Coopu po železném dvojmostě přes řeku a doprava. Na kruháči na první odbočku po SP17 podjedeme dálnici a pak první ostrou odbočkou doprava strmě do kopce až podjedeme dálnici. Cesta vede doprava a za zatáčkou je parkoviště pro normální auta a bydlicí dodávky. Parkoviště na 44.192780N,8.306340E.
Navrtali A.Grillo,N. Ivaldo  -  12. 1982

V levé části pravé půlky stěny po zarostlé polici doleva. Do stěny (skoba a borhák) doprava a vzhůru na polici - mezištand. Převislou stěnou podél vhloubení a položenou plotničkou ke dvěma BH s mailonami. Krásná vytrvalostní cesta. Ideální lano 80 m, slanit se dá i 2x 20 m. Převisy s pěknými kapsami.