Superwalter 1

friendy: ne
smyčky: ne
položené plotny
start:  Z parkoviště u dálnice doleva po cestě, posléze nezpevněné, do kopce přes dvě serpentiny 180 stupňů (doprava, doleva a v další serpentině odbočíme doleva (směrovka Falesie del Dei). Asi 10 minut po cestě, na rozcestí nahoru a po několik m dlouhé ferratě přijdeme pod Falesia del Dei. Dále doleva a nahoru k Settore Centrale. Cesta začíná mezi stromy na blízko levého okraje stěn.
slanění
Parkoviště - viz mapa
Z Finale Ligure od Coopu po železném dvojmostě přes řeku a doprava. Na kruháči na první odbočku po SP17 podjedeme dálnici a pak první ostrou odbočkou doprava strmě do kopce až podjedeme dálnici. Cesta vede doprava a za zatáčkou je parkoviště pro normální auta a bydlicí dodávky. Parkoviště na 44.192780N,8.306340E
L. Pozzorini, W. Vallarino  -  duben 1982

Nástupový boulder přes první tři BH je kolem 6a. Dále už je cesta lehčí až na štand. Dále lze pokračovat ca 35 m boulderem přes převis a spárami a kouty na vrchol. Pro trpaslíky 5c, A0. Lano 80 m