Traverz stěnou k levé hraně

foto: 8

není potřeba helma
ferratový set
Lehká ferrata
start:  Z parkoviště u lavičky na cestu pod stěnu k tabulce. Kousek do kopce doleva začíná ocelové lano.
Po výstupu z ferraty dále po cestě až do osady Pürgg. Přes hřbitov dřevěnými vrátky na vlakovou stanici, přes koleje a pocestě na parkoviště.
Untergrimming, 667 m
Z Lince po A7, pak po A1 a nakonec po A9 . V Selzhtal na B320 přes Liezen a Trautenfels. Pak odbočit doleva na Untergrimming, tam pdjet silnici na parkoviště pod stěnou. Pokud chcete ušetřit 5 EUR za mýto za tunel, odbočte z dálnice A9 ve Windischgarstenu. Trasy najdete v navigacích.

Burgstallwand, zákres cesty a sestupů

Burgstallwand, zákres cesty a sestupů, foto: Petr Jandík

Nástup 5 minut od parkoviště. Z parkoviště, u lavičky doprava na cestu pod stěnu k cedulce "Burgstall Klettesteig". Od ní vzhůru doleva k začátku ocelového lana.

Strmě vzhůru na rampu, po ní doleva. Doprava za hranu a exponovaným koutkem (lano, kramle). Ostře doleva a po rampě celou stěnou až k levé hraně (místy ocelové lano) a v serpentinách strmě vzhůru lesem na oblý vrcholový hřeben. Po něm dále východnímn směrem do městečka Pürgg. Z něj kolem kapličky přes hřbitov na vlakovou zastávku. Zde lze dojít po cestě zpět na ferratu a po ní sestoupit, nebo přejít koleje a po cestě na parkoviště.

Bergsteigen.com, topo celé stěny zde