Dolez 3. délky

130 m 20 min XI - 3 V
  Kemp Bahíra   Sperone EST, 400 m
BH + vlastní
vklíněnce: menší sada na dojištění
friendy: pár kousků
smyčky: Na prodlužování
Stěnové lezení, stěny a vodní žlábky.
start:  Od parkoviště po pěšině mezi domky pod stěnu Trapani. Nástup je v prostředku pilířku, nápis.
slanění cestou
Kemp Bahíra
Ze San Vito po pobřežní silnici směrem na východ po Via del Secco. Až se silnice stočí k jinu, zahneme doprava na odbočku tvaru L pod V stěnou Trapani, tam zaparkujeme
F. Antonioli, L. Filocamo  -  9./10.12. 2010

Původní záměr byl dosáhnout vrchol cestu dešťových kapek a vodních žlábků, která by nebyla příliš obtížná. Pokus byl přerušen, když prvovýstupci našli smačku zanechanou při předchozím pokusu M. Tropeou a M. Vanuccim v devadesátých letech.

Nástup:Najdi 30metrový pilíř na úpatí stěny. Začátek cesty je u nápisu uprostřed pilířku.

1. Stěnou pilíře přes velké kapsy na malou polici a , pak krátkou stěnkou na vrchol pilíře. 30 m, 5c

2. Kolmou stěnou 7 metrů cestou Sballo di San Vito, po atletickém kroku nejdeme do traverzu doprava, ale pokrqčujete nahoru přímo ke smyčce s karabinou ve vklíněnci. Dále krásnou stěnou s vodními žlábky, po čtyřech nýtech směrem k malé žluté jeskyňce napravo a zaštandujeme napravo od malé police. 50 m, 6a

3. Zpátky doleva kolem velké žiletky vlevo pokračujeme položenou stěnou vlevo od malého pilířku, až se dostaneme na polici vpravo na úpatí velkého kouta. 50 m, 5c

Slanění stejnou cestou. Krásná krátká cesta s perfektními výhleda na moře.