Hinteres Feuerhörndl - Gluck, 5. délka

Oberjettenberg  (641 m) 3 h  SZ stěna, 300 m
nýty
smyčky: 2x na štandy
Plotny, drsná skála, vodní kapky
start:  Od parkoviště v Oberjettenbergu po asfaltce kolem vojenského zařízení, první zkratkou kolem horních kasáren, kde začíná lesní cesta ve směru Neuer Treunsteiner Hütte. Po ní cca 250 metrů až odbočuje cesta doleva, přicházející zakrátko na lesní silnici. Po ní doleva až k velkému polomu a doleva úvozem ještě několik strmých zatáček až u mužíku odbočíme doprava na podstatně užší pěšinu. Ta vede strmě vzhůru až k prvním skalám a doleva pod nimi do Wartsteinkaru (ca. 1350 m, 2 h). Výše v karu je místo na odkládání ruksaků, hůlek a podobně. Pod skalami dále doleva traverz přes dva žlaby a pár metrů nahoru k nástupu. Na nástupu je napsaný název cesty na prvním lepeným borhákem.

čas:  2 h
Od konce cesty pěšinou prolézáním v kosodřevině k horní stanici vojenské lanovky. Vpravo od ní začíná údržbářská ferrata (na začátku varovná cedule o nebezpečí vysokého napětí, kterou ignorujeme), po které sestoupíme do karu k uloženým batohům. Za další dvě hodiny sestoupíme dolů k parkovišti.
čas:  3 h
Oberjettenberg, 641 m
Kolem Salzburgu na Bad Reichenhall, dále v Unterjettenbergu odbočíme na Berchtesgaden a po chvíli na Oberjettenberg. Zde zaparkujeme na Wanderparkplatz.
Fritz Amann a R. Maier  -  2009

Superpěkná cesta v pevé skále vpravo od Sternschnuppe. Klíčové místo lze obejít přes Sternschnuppe (varianta "Glückstern").