***

friendy: střední UFO, nebo kinderkopf
smyčky: do hodin
stěna,spára
start:  Ve spodní části první cesta zleva
slanění
Bynovec, u kravína
V Bynovci směr kravín. Z parkování po červené značce (Via Czechia - severní a NS Kaňon Labe) směr na jih. Mineme odbočku na Růžovou vyhlídku a serpentinami sejdeme pod svah. Tam po neznačené pěšině doprava cca 200 m pod stěnu.
Petr Waller, J. Koudelka  -  2.6.2012
První cesta zleva v levé části stěny. Kolmou členitou stěnou k borháku. Boulderovým krokem na polici. Nad ní 2. BH. Nejlehčeji zleva ke 3. BH s mailonkou. Dál na vrchol bloku a spárou (4. BH) ke slaňovacímu BH s majlonkou pod zarostlou terasou, odkud lze pokračovat dalšími cestami (Hrana, nebo Stěnka a jiné) na temeno masivu. Odtud sestup pěšky doprava na červenou značku, nebo slanění - BH s mailonkou na pilíři vlevo. Odtud slaníme na zarostlou terasu, dojdeme pod nástup Stěnky a můžeme slanit přes slaňák (BH s mailonkou) přes cestu Nóbl nocleh. Odlez od 1. BH se obtížností z pětky vymyká, na sousední Spárostěně, která je hovnocená VI, není žádný tak těžký krok.