Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: ČHS zbrojí na Světový pohár v ledolezení
ze dne 26.12.2007, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 27.12.2007 00:02:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Stepan Ptacek (Stepan.Ptacek@yahoo.co.uk)
Titulek: Tak to je mazec
Uz se tesim jak nas bude Neumanova reprezentovat ve sjezdovych disciplinach. Ty sjezdovky a bezky prece jen vypadaji podobneji nez lepicka a macky.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 09:42:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Tak to je mazec
Taky si myslím, žádné nominační kriteria,vítězka MČR v repre není.....Zato lidé, kteří na žádných závodech nebyli, ano....Co dodat? Jen další důkaz o špatně fungující KA.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 09:56:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Tak to je mazec
O tom jak vidím situaci jsem psal letos před VH na Lezci, bohužel v mnoha ohledech se nic k lepšímu či jinému stylu nezměnilo, ale nelze se divit, ani nemůže se stávajícími lidmi. KA je dle mého názoru pouze jedna velká černá díra na peníze a dobročinný ústav pro ty, kteří si nejsou schopni zajistit své aktivity stoprocentně sami. Nejasná nominační kritéria pro lezení v ledu, trenér, který dle mého názoru nefunguje ( neboť nic nevím o tom, že by byly dány veřejně nominační závody a to se na podzim v blízkém okruhu konaly tři v drytoolingu a jeden je teď kousek dál začátkem ledna a to už se leze na ledu ), žádný z nominovaných se tomu řádně nevěnuje tak, aby byl zajištěn úspěch, zaplaceny náhrady, narozdíl od svěťáku na obtížnost či dětí, budou mít i když se neumístí a tak by se dalo sáhodlouze pokračovat, konče třeba tím, že se nominace objevila na soukromém webu a ne na oficiálních stránkách ČHS, kde byla zveřejněna pouze předběžná a to ještě šikovně skovaná pod komisí alpinismu.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:11:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Obvyklé vlčí vytí. Nic jiného si od tebe ani nelze představit.

Ve skutečnosti je to tak, že chceme-li se zúčastnit SP v ledolezení, pak musíme vybírat z těch, kteří závodit chtějí. Jirka Pelikán byl vloni ve svěťáku z našich nejlepší, Kvak byl z našich nejlepší jak teď v Bratislavě, tak v Holešovicích, Jitka Mázlová startovat na SP pokud vím nechce a Lucka je momentálně nejlepší z děvčat, která jsou k dispozici. Jedinou otázkou je Silva, ale vzhledem k jejím kvalitám v boulderingu je i u ní naděje na slušný výsledek a závodit chce. Z dalších oslovených, pokud jsem slyšel, neprojevil zájem ani Stoupa, ani Honza Doudlebský. Víš snad o někom, kdo se "tomu řádně věnuje", chtěl by reprezentovat a byl odmítnut? Sem s ním!
I když jsi prokazatelně četl zprávy o drytoolingových závodech a zanechal svou stopu v komentářích, nějak jsi asi přehlédl výsledky Lucky Hrozové. Nevím, jak je to možné, ale asi to tak bude.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:50:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Žádné vytí Petře, pouze suché konstatování neuspokojivé situace. Svaz pro výchovu závodníků v lezení v ledu nedělá zhola nic. Celý rok je ticho po pěšině, až těsně před svěťáky se všichni pomalu zblázní a hurá toto je naší prioritou a tak to jde několik zim. Jen na okraj chci upozornit, že led je něco úplně jiného než drytooling, tam už je potřeba znát pár fint, vědět, co si můžu se zbraní dovolit, kdy stačí jen založit do díry po předchozím závodníkovi, najít si správné místo pro zbraň, dát si pozor na dotyky mimo zóny... Jinak bys neměl zapomenout, že s pár lidma celkem v ledech i drytoolu lezu a tak vím, co umí a na závody taky jezdím ( výjimkou je letošek a to jen díky tomu, že mám zranění, jinak bych byl na všech třech závodech :-), takže mám nejmíň ještě dva měsíce volno). Jinak Zoban nemá ani top formu a je pořád rozlítaný, takže to nemá význam, Jirka Pelikán je typ závodníka, teď měl celkem smůlu, ale umí zabrat, jediná smůla je v tom, že se tomu nevěnuje naplno a tak do špičky může těžko proniknout, Kvak není závodník, na těchle závodech uspěl jen díky tomu, že byly dlouhé časové limity na cesty a on mohl neustále vyklepávat, na svěťáku to bude jiné, tam musíš lézt rychle, na to doplatil na loňském. Silva v životě nedržela zbraň, takže k volbě do repre se raději ani nevyjadřuji, bych jen bych vidět jak by si někdo v ČHS mohl dovolit nominovat někoho ve sportovním lezení na svěťák dospělých či mez. závod dětí bez nominačních závodů. Výsledky Lucky jsem nepřehlédl, ale u nás se tomu trochu pořádně věnuje jen Jíťa, takže tohle je u mě zrovna potencionální závodník, se kterým je potřeba pracovat a může se v ženských ve svěťáku i prosadit. Jinak z našich ještě celkem dobře zalezl jak v Blavě tak v Praze Tom Lenc, to jen na okraj. Pokud jsi byl na závodech, tak máš srovn
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:58:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Pokud jsi byl na závodech tak máš srovnání se Slováky a ti z toho vychází jednoznačně lépe a jsou to kluci z míst, kde se tomu začali věnovat, mají tam stěny... Mně by osobně nominace do repre nevadila v případě, že by tito závodníci měli stejně přísná kritéria , jako ti v ostatních disciplínách, umístíš se bude ti proplaceno, neumístíš, máš smůlu, platíš si sám. A to mi jaksi nikde nezaznělo. Pak by se nemohlo stát, že mládeži chybí peníze na mezinárodní závody i když mají nejtvrdší kritéria ze všech ( na Evropě tuším do 5.místa, aby mohli jet na MS) a pak VV rozhoduje o tom, že to vezme pro ně z jiných komisí a jde to ze servisních částí, kam MK či CVK patří. Jinak v KA se stará devět lidí o devět reprezentantů v družstvech A a B a o čtyři lidi v ledolezení a narozdíl od sportovních komisí jsou výsledky žalostné, bez koncepce a myšlenky.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 12:41:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
pokračování komentáře:
Asi jsi nezaznamenal, že výbor veškerá zdůvodněná překročení rozpočtu vzal na vědomí a pokryl je z rozpočtu komisí, které svůj rozpočet nemohly vyčerpat (za souhlasu jejich vedoucích).


0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 22:49:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Jasně, že za sestavení rozpočtu komise mohou vedoucí, ale také VV, který provádí škrty, to jen na okraj. Za nedostatek peněz nemohou nominační kritéria, ale konkrétní lidé, kteří nemají přehled a podcení schopnosti závodníků. Pořád trvám na tom, že když se stanoví jednoznačná kritéria, podtrhuji stejná pro všechny závodní disciplíny, dá se dostatečně dopředu odhadnout, kolik peněz na účast bude potřeba a ponechat i určitou rezervu na nepředpokládané výdaje.
Pokud některé ze servisních komisí nemohly svůj rozpočet vyčerpat tak buď ho patřičně nadsadily, což je špatné, nebo neuskutečnily, to co měly a odložily to do dalších let. Zrovna o CVK mám dost dobrý přehled. Principielně ale nesouhlasím s tím, aby peníze ze servisní části šly na sportovní část, tyto peníze měly jít do rezervy, zejména co se týče CVK. Vedoucí by je v plén vůbec neměli poskytovat, protože pokud tak činí jsou to špatní manažeři a neměli by být vedoucími, za tím si stojím.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 12:39:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Takže když si to shrneme, nemáš nic proti Pelikánovi. Nezdá se ti Kvak a doporučuješ Toma Lence. Proti Lucce Hrozové také nemáš námitky a nelíbí se ti Lucka Rajfová. Souhlasím s tím, že Lucka Rajfová je sázka do loterie, která může a nemusí vyjít. Ostatně proto je naplánováno soustředění, kde se tak trochu ukáže co a jak a případný problém se dá řešit.
Podle výsledků v Holešovicích byl Tom Lenc šestý, o dvě místa za Kvakem a čas ve finále taky neměl rychlejší. V Bratislavě byl Kvak druhý a Tom Lenc nepostoupil do finále, tak nevím podle čeho soudíš, že v Bratislavě zalezl?

Že je rozdíl mezi drytoolem a skutečným ledem je asi jasné všem. Nějaký tréning na ledu je myslím taky plánovaný.
Nominační kritéria jsou dobrá a potřebná tam, kde se o nominaci dere spousta lidí. U této disciplíny je spíš problém sehnat dostatečně výkonné lidi, kterým by se chtělo utrácet čas cestováním z Itálie do Rumunska a zase zpátky do Švajcu. V tom je rozdíl od jiných disciplín, kde převažuje poptávka nad nabídkou. Tady mi to přijde vypisování kritérií spíš jako krmení pro úředního šimla.
Že jsou slovenští kluci s motykami v rukou lepší je zřejmé, stejně jako že naši jsou zase lepší na skalách. Co z toho vyplývá pro naši reprezentaci v ledolezení? Že máme nominovat Slováky?

Nad populistickou kritikou nedostatku peněz pro Komisi závodění mládeže se lze jen trochu podivit. Dobře přece víš, že rozpočty komisí se dělají podle návrhu jejich vedoucích a schvaluje je výbor i valná hromada, za nedostatek peněz jedné komise rozhodně nemůže jiná komise, jak naznačuješ. Na nedostatku peněz Komise mládeže se podepsala právě ta nominační kritéria, po kterých tolik voláš. Prostě je splnilo víc závodníků, než se původně čekalo a než předpokládal rozpočet. Asi jsi nezaznamenal, že výbor veškerá zdůvodněn
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 22:39:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Já Petře nikoho nedoporučuji, pouze ses dotazoval, kdo by ještě v té bídě přicházel v úvahu, takže padlo Tomovo jméno, jednotlivé výsledky bych moc nepřeceňoval, důležité je jak, kdo leze a jak je vhodným typem pro závody. Proč je nepřeceňuji ti snadno vysvětlím, Tom byl zase v Praze podstatně lepší než Jirka, Kvak byl vloni lepší v Blavě než jeden ze Slovinců, který ho o dost míst předběhl ve Val na prvním svěťáku a tak bych mohl pokračovat. Jinak hovoříme o Silvě nikoliv Lucii, to jen pro přesnost. Ale pokud to chceš vědět, tak osobně bych nedoporučil nikoho, protože si nemyslím, že by někdo z našich měl šanci zasáhnout do užších bojů a to i přesto, že opravdová špička v lezení v ledech-závody je velmi úzká, narozdíl třeba od sportovního lezení - bouldrů či obtížnosti, v mužích je to tak možná osm, devět lidí a v ženských tak pět, šest a to ne všichni objíždí všechny svěťáky ( třeba Italové..). Já hovořím o systému, který se mi nelíbí jednoduše proto, že reproši v různých disciplínách nemají stejné podmínky a lezení v ledech je zvýhodňováno, nezlob se, ale zdůvodňování, že se do toho nikdo nehrne a tak vezmeme, co je, je dost ubohé, tak napřed něco udělám pro to, aby se to zlepšilo, začnu budovat repre, dám jasné cíle a pak vyšlu reprezentaci na SP. Kolegové z Jamesu taky nikoho loni neposlali a to mají lepší borce než my. Když už jsme u těch skal, tak je na některých pěkně vidět, jak jim tito úspěšní lezci leží v žaludku ( viz. šéf KA nezvládne se starat o dalších pět lidí a tak buď nová komise, nebo je raději zrušíme úplně).
0 0

Komentář ze dne: 29.12.2007 22:06:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Ech VLKu, to je kritika pro kritiku. Tvoje jednotlivé komentáře si vzájemně odporují. Na jedné straně voláš po kvalifikačních závodech a přesných nominačních kritériích, na druhé říkáš, že se nemají jednotlivé výsledky přeceňovat a že záleží jak kdo leze. Dopředu zatracuješ Silvu, ale ta přece dobře leze a pokud to šlo Lucce, není důvod, proč by to nešlo Silvě. Obě děvčata mají za tranéry zkušené tatíky, kteří se cepínem umějí ohánět a jistě jim poradí.

Nevím, jací úspěšní lezci komu leží v žaludku a o čem to vlastně píšeš. Zřejmé je pouze to, že tobě leží v žaludku komise alpinismu, která byla založena k tomu, aby se starala o alpinisty. O skalkaře se začala starat, když je odmítla závodnická komise a oni by byli zcela bez zastoupení. To což už samo o sobě vyvrací tvé neopodstatněné pomluvy, že skalkařská (sub)komise je nechtěným dítětem, které v různých komentářích šíříš internetem.
Pilka i Oliváč ve skalkařské subkomisi co já pamatuju za poslední dva roky neudělali vůbec nic. Proto chtěl Martin Otta někoho jiného a celkem nezáleží na tom, jestli to bude subkomise KA, nebo samostatná komise. Doufejme, že se o skalkaře bude Petr Resch skutečně starat. Problematice dostatečně rozumí a může být přínosem.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 09:55:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Víš Petře, komentáře si neodporují, jen to nechce vytrhávat z kontextu, za stejnými nominačními kritérii si stojím, to neznamená přecenění výsledků jednotlivého závodu, osobně bych dal těm, kdo se chtejí SP účastnit, povinnost účasti na všech třech letošních podzimních závodech, trenér by je taky musel objet, aby vůbec věděl jak ti lidé lezou a na základě tří výsledků udělal nominaci. Ale jak jsem napsal výše, osobně bych nenominoval nikoho, a zkušení rodičové neznamenají, že to samé hned z placu zvládnou i děti a pozor, led je oproti drytoolu podstatně jinačí!! Rozdíl mezi námi je ten, že já tohle lezu a celkem dost, taky závodím a znám s výjimkou Lucky všechny nominované a spoustu dalších i to jak lezou a co umí, takže neplácám od zeleného stolu.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 15:31:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Nominační kritéria (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Nominační kritérium může být: první jeden, dva,tři z definovaného seriálu závodů. Protože jich bude tak kolem tří, až tak moc nepoznáš "kdo je závodník" a když bude mít někdo smůlu v jednom závodě, už to nemusí dotáhnout a je to nejen o výkonnosti, ale i o štěstí a náhodě. Kromě toho, SP začíná v půlce ledna a kde a jak chceš udělat dostatečný počet závodů na skutečném ledě, abys mohl kritéria nějak plnit a neposuzoval ledolezce podle drytoolových závodů? Drytool je něco jiného, než skutečný led. Uděláš kvalifikaci na drytoolu a pak pošleš vybrané lidi na tři závody SP na led? To není o moc lepší, než když si to trenér rozhodne, když ty kandidáty zná.
Samozřejmě musí ty lidi znát a vidět je závodit. Tyhle závody nejsou moje parketa a nejezdím na ně, nicméně na tom jednom v Holešovicích, co jsem byl, jsem tě neviděl, Martina Vrkoslava ano :-).
Jak jsem řekl, závody nejsou moje starost a proto si mohu dovolit plácat od stolu, jen tě opravím, od hnědého:-).
Zda podporovat, nebo nepodporovat ledolezce je otázka priorit vedení svazu, a to současné říká, že ano.
Máš samozřejmě právo říkat, že ty bys to dělal jinak. Prosím, kandiduj a budeš-li zvolen, prosazuj jiný směr.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 16:13:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Na závodech mě nikdo letos neviděl a už ani neuvidí, protože Rakousko je už za týden:-),a to z jednoho prostého důvodu, protože týden před prvními jsem zjistil, že na levou ruku neudělám čtyřku, protože mám v háji šlachy na dvou prstech a můžu držet cepín jen ve třech prstech a tak jsem ani na Krokodýl cup, ani do Prahy či do Blavy nejel, v opačném případě by jsi mě tam viděl a to dokonce závodit, stejně jako loni, když jsem jako jediný z Čechů objel oba Slovenské závody, to jen tak na okraj :-)). To nic nemění na tom, že vím jak kdo leze a kolik tomu dává a z toho důvodu je můj názor na repre jasný. Jinak mně nikdo rozdíl mezi ledem a drytoolem vysvětlovat nemusí, mám v obém celkem nalezeno na to, abych si udělal obrázek a pár těch fintiček do ledu taky zvládám, abych věděl o čem mluvím. :-). Nakonec v případě, že nebudu za rok zraněný, tak určitě závodit budu a můžeme si o tom na závodech popovídat.:-)).
0 0

Komentář ze dne: 22.01.2008 11:15:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Tak máme po prvním závodě, který nám trochu koriguje výchozí představy. Jirka Pelikán sice neudělal díru do světa, ale dostal se mezi Slováky, kteří tu byli prezentování Vlkem jako dááááleko lepší. Nominace Silvy se ukázala jako v pořádku, byla o kousek lepší než Lucka a rozhodně ostudu neudělala. Lucka taky ne. Umístění plus mínus několik míst bylo otázkou trochy štěstí.
Otázka, zda vysílat reprezentaci, je myslím zodpovězena ano, za předpokladu, že míra toho, jak moc si budou náklady platit účastníci sami, musí být závislá na výsledku závodů a to bylo v pravidlech proplácení účasti vyvěšených na Svazu zohledněno.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 10:09:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Abych odlišil témata, co se týče komise alpinizmu, osobně si myslím, že je to pouze žumpa na peníze, bez jasně stanovených cílů a motivací, na to jak má široké vedení, tak její výsledky jsou slabé, ale kde není koncepce není se čemu divit. Jinak mám určité výhrady i k tomu, co se občas děje v CVK, abych nebyl jen u alpinistů. To, že je nechtěným dítětm je jasné a hned by se to projevilo, kdyby bylo jasné, kolik prostředků dostávají jednotliví skalkaři a kolik "alpinisté", úmyslně v uvozovkách, protože nejlepší skalkař má letos lepší výsledky než členové A družstva a kupodivu, ani nikoho nenapadlo ho nominovat do repre v alpinizmu, na druhou stranu tam zůstali další, kteří nic nevylezli.
Jak je to s Oliváčem nevím, ale se Svištěm jsem o tomto mluvil a ten mi osobně řekl, že se toho dávno vzdal, protože pochopil, že to nemá cenu.
To, že se Petr bude o skalkaře kvalitně starat, to mi věř, protože je to člověk, který tomu rozumí jako nikdo jiný v KA, je plně v obraze se současnými trendy a nebude mít problém více diferencovat jednotlivé skalkaře do kategorií podle skutečných výkonů a ne podle jména, protože to díky své autoritě ustojí. Jinak je trochu smutné, že dosud nevyšel zápis z posledního VV, kde by si to člověk mohl přečíst oficiálně, tak to ví jen z doslechu.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:13:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Tak to je mazec
Vítězka MČR v repre není, protože nechce závodit v SP, ale věnovat se lezení na skalách
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:15:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Tak to je mazec
Lezení se zbraněmi a bez nich je si rozhodně podobnější, než běh a sjezd. Podívej se na výsledky Lucky Hrozové, která měla pikle v ruce poprvé na drytoolových závodech v Holešovicích a skončila druhá a další závod vyhrála.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 12:56:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vladimir "Hlina" Vrsovsky (jmenoteckaprijmeni@seznam.cz)
Titulek: Pravda se ukaze venku...
No prave jsem se vratil z ledu, jeste nejsou uplne narostly, takze na tom vrsku se musi kousek se zbranema po skale. Zadny pozitivni policky, zadny poradny dirky (bridlice), jenom centak az dva glazura na sakra uklonenejch rimsickach. Nejak mi ty posledni dva metry sly ztuha, je to neco jinyho, nez kdyz clovek v pohode mlati na podzim cepinama do suchyho stromu. Ale kazdopadne, pokud jsem videl nejaky videa z drytoolovani v prirode, pokud jsem videl nejaky videa ze zavodu v „tzv“ drytoolovani v hale a pokud to srovnam s tim, co jsem si venku zkusil a co jsem videl delat ty, co to umi, tak me ty zavody se zbranema v hale pripadaji docela ujety.
Kdyz tomu dam jenom malinkou nadsazku (ale hodne malinkou), tak jsem zvedavej, kolik tech halovejch borcu vyleze cesty jako „Letajici cirkac“, nebo jeste lepe receno, kolik z nich o takovejchhle cestach vubec premysli.
Dve dobre zpravy:
1. Včera zastrelil myslivec jinyho myslivce
2. Venku mrzne a ledy rostou

Jen tak dal, v obou pripadech
Zdra hli
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 13:30:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Pravda se ukaze venku...
Jak vypadá Kozovo lom v Oldřichově? Byls tam?

Pokud se týká "halovejch borců", oni zas tak moc halová nejsou, světák se leze hůvnitř jen v Saas Fee - a to v garáži. Někteří z těch halogenů lezou slušně i venku, ale máš pravdu, že to chce víc zkušeností. Aj mistryně v tomhle Jenny Lavarda říkala, že by si Cirkusu cenila víc, než nějaké M13 zajištěné nýty.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 15:16:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Pochopitelne jsem nebyl v Kozovo lomu. Nechodim tam.Tam jsou bud ledy oblezeny lidma, ze se ani nemuzes v klidu vychc..., nebo tam ledy nejsou. Ale rostou, rostou,.
Ale vazne, kdyz jsem jel asi pred ctyrmi dny autem kolem, bylo tam uz neco nateklo, ale asi to bylo tenky, takze do toho moc vrtat neslo, takze si myslim, ze uz to chlapaci z hornim otloukli.

Jinak jsem myslel ty zavody, kde se leze sice se zbranema v ruce, ale v lezeckach a v te-shirtech (tusim, ze u zenskejch se tomu rika top - v nemecku behacko).
zdra
hli
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 15:22:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Tyhle závody jsou, alespoň u nás, jen náhražka když není led. A je to dobrý na přípravu. Takhle trénovala aj Ines Pappert jak to bylo na tom DVDč.ku tuším od Black Diamondu.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 18:27:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Jo tak ted to beru, pokud pouzijes to slovo NAHRAZKA, tak to sedi a s tim souhlasim.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 21:02:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Ani si nedovedu představit, že by to někdo bral jinak. Ovšem Venca Š. to bere tak, že to je dosud nerozvinutá sportovní disciplína, že v ní mohou vítězit nespecialisté :-)
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 19:15:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dag (janpus@na seznamu)
Titulek: Re: Pravda se ukaze venku...
Já bych klíďo bral i další dobrou zprávu, že většina borců se přesunula do hal, že lezení venku není "in", že jediné pořádné je na umělce, že i s cepínama je to vůbec nejlepší na umakartu.
To by byl venku klid a neomlácený ledy! :)
0 0

Komentář ze dne: 28.12.2007 08:21:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Honzo, to podepisuju. A jdu lyzovat.
zdra
hli
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci