Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Startovka v Imstu
ze dne 27.07.2015, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 27.07.2015 12:18:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom (@)
Titulek: Dost toho chybí...
Těžko článek považovat za statistiku, když tam chybí takové výpravy, jako třeba Rakousko a Slovinsko, takže statistická data už ohledně přihlášených zemí nebudou asi sedět a pořadí zemí dle vytíženosti koučů taky ne. A to, že ve startovce není kouč neznamená, že jsou tam závodníci bez kouče, jen to, že kouč nemá mezinárodní licenci a nelze ho tedy přihlásit.
0 0

Komentář ze dne: 27.07.2015 13:32:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Dost toho chybí...
V době psaní článku nebyly tyto země ještě ve startovní listině. Nyní jsou výsledky srovnání aktualizovány. Díky za doplnění ohledně koučů.
0 0

Komentář ze dne: 27.07.2015 14:15:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom (@)
Titulek: Re: Re: Dost toho chybí...
Pořád to nesedí - třeba Itálie má 9 a ne 12 závodníků, což mění i ten poměr na kouče.
0 0

Komentář ze dne: 27.07.2015 14:22:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom (@)
Titulek: Re: Re: Re: Dost toho chybí...
Oprava špatného vyjádření v předchozím komentáři - Itálie má 9 a ne 10 závodníků, tedy celkově 10 členů výpravy, když Lavarda je vedená jako závodník i druhý kouč.
0 0

Komentář ze dne: 27.07.2015 14:25:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Dost toho chybí...
Jo, asi se tam taky něco změnilo ve startovce. Ten poměr se změnil zcela nepatrně, ale výsledkem je, že nikdo už nemá měnší kousek kouče na závodníka než my. Předpokládám, že tu šlo o tenhle výsledek .-)
0 0

Komentář ze dne: 27.07.2015 14:39:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Dost toho chybí...
Nejde o výsledek, ale když je článek podán jako statistika, očekávám korektní data a protože v poslední době všichni něco tvrdí a realita je jinde, srovnal jsem to s oficiální startovkou. Když už jsme u toho, ve startovce se pokud vím, po oficiální deadline, kterou je půlnoc uvedeného dne, tedy v tomto případě 26.7. nemůže nic změnit, naopak do toho termínu ji nelze považovat za definitivní.
0 0

Komentář ze dne: 28.07.2015 11:53:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Melichar (@)
Titulek: Důvod zveřejnění
Proč jsi vlastně vůbec zveřejňoval počty závodníků a přepočet na kouče?
Význam kouče v týmu na závodech? Jeho podíl na přípravě zúčastněných?
0 0

Komentář ze dne: 28.07.2015 12:40:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Důvod zveřejnění
Tvůj dotaz mi připadá jak z minulého století, před rokem 1989. Co TÍM CHTĚL ŘÍCT? Co TÍM SLEDUJE? Je to v souladu s linií XXX sjezdu?

Proč jsem to zveřejnil? Protože mne to zajímalo a protože si myslím, že by to mohlo zajímat i někoho jiného. Ze stejného důvodu, jako jsem už zveřejnil 855 jiných článků zde na serveru a řadu dalších jinde.

Přišlo mi to jako zajímavá věc a trochu jiný pohled na věci kolem závodů. Počty závodníků jsou veřejný údaj, který si může zjistit každý na IFSC, stejně tak počet koučů, takže mluvit o zveřejnění není zcela přesné.

0 0

Komentář ze dne: 29.07.2015 12:13:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Klofáč (Klofi@seznam.cz )
Titulek: Idealni ?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký poměr závodníků a realizačního týmu je podle vás nejlepší?
0 0

Komentář ze dne: 29.07.2015 13:37:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Idealni ?
Na to nebude univerzální odpověď. Snad by mohlo něco napovědět jak to mají nejúspěšnější týmy v obtížnosti.
1 FRA France 527 - 0,214
2 SLO Slovenia 400 - 0,33
3 JPN Japan 368 - 0,29
4 AUT Austria 360 - 0,25
5 RUS Russia 256 - 0
6 KOR Korea 185 - 0
7 BEL Belgium 162 - 0,6
8 CZE Czech Republic 125 - 0,111
9 ITA Italy 120 - 0,111

Ti nejúspěšnější mají jednoho kouče na tři až čtyři závodníky. Tyhle hrátky s čísly se ale nemohou brát zas tak stoprocentně vážně, je to výpočet pro zajímavost jen z jednoho závodu a taky záleží jak to má kdo daleko. Jinak se můžeme dívat na Rakousko, které je doma, jinak je na tom třeba Korea, která to má řadu hodin letadlem. Taky záleží na tom, kolik na to má která federace peněz.
Vyskytly se i názory, že třeba Adam kouče nepotřebuje. Dnešní Světový pohár je tak vyrovnaný, že z té špičky nějakých deseti - patnácti lidí může vyhrát kdokoliv a ani finále není automaticky. Pak záleží i na tom, jak je závodník v pohodě, jestli se dobře vyspal a na dalších věcech a je jasné, že pokud přijede svým autem ve tři ráno, dospí zbytek na károšce a jde reprezentovat, je v nevýhodě proti tomu, kdo tam už je pár dní a má dobré ubytování a pohodu.
0 0

Komentář ze dne: 30.07.2015 14:57:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Idealni ?
Pokud budou zavodnici na nejvyssich mistech budou samozrejme potrebovat vetsi a lepsi realizacni tym. Proto mi tato statistika prijde zavadejici. CR krom Adama nikoho na vyssich prickach nema, za to Rakusaku muzeme videt ve finale nekdy i nekolik. O koho se pak kouc stara, kdyz nikdo nepostoupi ani z kvalifikace?
0 0

Komentář ze dne: 30.07.2015 15:35:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Idealni ?
Samozřejmě, tohle ta statistika nepostihuje. O koho má cenu se starat a o koho ne je víceméě politicko odborná otázka, kterou musí rozhodnout vedení ČHS. Do rozhodování vstupuje spousta věcí, které mnohdy ani nelze příliš přesně vyhodnotit. Čistě ekonomicky by se měl dát na jedné straně přínos z těch medailových umístění, na druhé straně náklady, které je na to potřeba z hlediska svazu vynaložit.
Jenže už vyčíslení prospěchu pro ČHS z nějaké medaile je dost na vodě kvůli nejasným pravidlům přidělování dotací z MŠMT, takže asi nejde jasně vyčísli, že chci-li vychovat medailového závodníka, bude mne to stát tolik a za ty medaile dostanu tolik. o a pak to jsou ty penězi nevyjádřitelné efekty typu prestiže a tak. Nakonec musí přijít někdo s nějakou koncepcí a ta mu po čase buď vyjde, nebo ne. Když nevyjde, musí vedení svazu sehnat někoho jiného...
Samozřejmě je skvělé mít někoho, kdo se vychoval víceméně bez přispění ČHS a za koho se lze podílet na sbírání smetany, ale to jsou jen tři momentální výjimky potvrzující pravidlo. A z toho jedna už je vlastně víceméně mimo.
Těch možných přístup je mnoho, každý má svoje plusy a mínusy. Třeba:
a - Dáme každému alespoň něco a ti dobří ať si k tomu seženou sponzory. Bez kontaktu se závody nelze úspěšného závodníka vychovat. Že by někdo trénoval a závodil jen u nás a pak veni vidi vici se stalo jen u Adama Ondry, ale to je výjimka, ne které se nedá stavět.
b - Maximálně podpoříme ty, co jim to zrovna jde, ostatní utlumíme. Žádné rovnostářství.

Přístup b-by na jednu stranu mohl vést k lepším výsledkům těch dvou-tří špiček, co máme, ale moc to nevygeneruje jejich následovníky. V jakém poměru namixovat přístup a) a b) nebo nějaký jiný je věc názoru a politického rozhodnutí.

To je můj laický pohled na tu věc a další vyjádření bych nechal odborníkům.
0 0

Komentář ze dne: 30.07.2015 16:44:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - LRH (@)
Titulek: Socialismus s kapitalistickou tváří
Celkem se tímhle článkem bavím :-) . Veni vidi vici se nestalo jen u Adama. I Mrázek měl rychlý nástup. Ale nějak se na něho zapomíná. A dá se na tomhle stavět. To je můj názor.
A celkem zajímavě to řeší kanaďani. Závodníci, pokud kouče chtějí, musí se ze svého na kouče složit. Myslím si, že by se otázka potřebnosti kouče celkem rychle vyřešila.
Nikdo by pseudoefektivitu kouče neřešil. A pokud by si závodníci někoho zaplatili, tak jsem přesvědčem, že by po něm vyžadovali skutečný servis. Ale takhle jak je eurosocialistický systém nastaven, je všem šuma fuk kolik kouč stojí.
0 0

Komentář ze dne: 30.07.2015 16:54:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Socialismus s kapitalistickou tváří
Ahoj Libore, pokud tě článek pobavil, pak splnil svůj účel :-)
S tím placením kouče to je zajímavá myšlenka. Z čeho ho ti závnodníci platí? Z pěnez, které dostávají od své federace, nebo z vlastních? A vyplatí se jim ten kouč?
0 0

Komentář ze dne: 30.07.2015 18:14:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - LRH (@)
Titulek: Re: Re: Socialismus s kapitalistickou tváří
Z vlastních. A někdy prostě kouč nejede. Pokud by ČHS dalo např. závodníkům peníze podle dosahovaných výsledků. Tak by efektivita byla úplně jinde. Např. Adam by na sezonu dostal 100 Binter ml. 5 tisíc. A pak by si závodníci mohli říct. Ano kouč se nám vyplatí dám na něj tolik a tolik. Ale takhle? Takhle je to socialismus nikdo nic neplatí tak je to všem jedno. Jako za totáče. Žádné měřitelné ukazatele. Jen politikaření a kamarádčoft.
0 0

Komentář ze dne: 30.07.2015 18:22:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - LRH (@)
Titulek: Re: Re: Socialismus s kapitalistickou tváří
Jo.Článek mě pobavil. Protože to je úplná hovadina dělat takovou statistiku. Možná dobrá pro kouče, který mermomocí potřebuje dokázat jak je úspěšný či nutný a, že je vlastně ještě lacinný.
Kdž jsem ze začátku jezdil s Luckou IWC samozřejmě jako kouč jsem nedostal od svazu ani korunu. Ale považovali jsme to za nutné. Když se Lucka otrkala tak jsme usoudili, že je to příliš drahá záležitost a nejezdil jsem. I přesto, že jsme věděli, že semnou by mohla být o něco lepší. Ale tady když si to závodníci neplatí.... socialismus.
0 0

Komentář ze dne: 30.07.2015 22:39:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Socialismus s kapitalistickou tváří
... anebo pro někoho, komu se nechce psát už sto osmdesátej skoro sjetnej článek o závodech a začne si blbout s číslíčkama a pak se baví tím, jaké z toho začnou lítat konspirační teorie.

A myslím, že nikomu nenadržuju, protože mi nadávaj stejně obě strany barikády :-)
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci