Facebook je jedna z nejrozšířenějších sociálních sítí světa a tak není divu, že pronikla i do outdooru a horolezectví. Publikuje se tam automaticky anonce každého článku, vyšlého na Horyinfu, i příspěvky do fóra hlásící podmínky na horách. Tento týden dosáhl počet našich fanoušků na Facebooku 351, za projevenou přízeň děkujeme a vážíme si jí. V tuto chvíli době obsahuje Horyinfo 1292 kvalitních propracovaných článků, z nich 1129 je zobrazeno na hlavní stránce. Dále máme 1161 popisů cest, většina z nich je s bohatou fotodokumentací, celkový počat obrázků dosáhl 14700 kusů. V databázi je 140 chat s kontaktními údaji. Vytvořili jsme na Googlu přes 50 specializovaných lezeckých nebo turistických map.
Horyinfo navštíví téměř dvanáct tisíc unikátních čtenářů měsíčně, kteří shlédnou přes 55000 stránek. Průměrný čtenář shlédne na jednu návštěvu téměř tři stránky a pobude na serveru 4,5 minuty. Je to dobrý výsledek už proto, že je tvořen skutečnými čtenáři. Na rozdíl o některých jiných serverů nepoužíváme umělé berličky a klikačky typu Websurfu, které uměle zvyšují statistiky některých webových statistik, jako je například Toplist.cz, abychom si dodali na významu.
Tu a tam se najde některý čtenář, kterému vadí reklamy. V dnešní době již pravidelně aktualizovaný portál nelze provozovat bez reklam, které pokrývají alespoň částečně náklady na provoz. Jsou ale lidé, které reklamy ruší. Jednoduchá odpomoc je nainstalovat doplněk, který reklamy blokuje. Takové doplňky existují pro všechny hlavní prohlížeče a tento týden k nim přibyl i prohlížeč Safari, který ve verzi 5.01 může používat Extensions. Jednou z nich je AdBlock, který velmi účinně zablokuje všechny reklamy tak, že máte jen čistý portál, jakoby tam reklamy nikdy nebyly. Toto řešení přináší menší omezení grafiky, než použití čistě textového prohlížeče.
Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme
K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!
Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat