Profil ČHS na Facebooku
Návrhy, že by ČHS měl někoho takového mít, se objevovaly v diskusích před Valnou hromadou někdy v roce 2004. Problém ale je, že aby měla činnost takového pracovníka potřebnou úroveň a smysl, musí to být profesionál a profesionála je třeba zaplatit. Na tom ztoskotal v letech 2006 až 2008 první seriózní pokus zřídit funkci, která byla tenkrát nazvána redaktorem, i když byl rozsah práce popsaný v projektu spíše odpovídající onomu mediálnímu odborníkovi.
Tisková konference ČHS v únoru 2008. Alena Čepelková, Pavel Bém, Adam Ondra. Dušan Janák, Vašek Šatava,
foto: Petr Jandík
Tenkrát ale nebyla atmosféra takovému projektu příznivá a nakonec se neuskutečnil. Že však ČHS odborníka na komunikace velmi potřebuje je vidět dnes a denně, stačí jen vzpomenout z poslední doby mediálně nezvládnuté rozběhnutí nového webu, neadekvátní článek předsedy drytoolové komise Lienertha i časté překlepy ve vydávaných materiálech. Bdít nad úrovní komunikace ČHS by tedy měl nyní odborník na mediální komunikaci s vysokoškolským novinářským vzděláním v oblasti žurnalistiky nebo nejméně pětiletou praxí v oboru médií.
Podle vypsané formy spolupráce na živnostenský list nebo dohodu o provedení práce je zřejmé, že se bude jednat o vedlejší činnost, což ve mne vzbuzuje jisté pochyby, protože množství práce na tomto poli by spolehlivě vytížilo celou pracovní dobu jednoho člověka, ale rozumím tomu, že nějak se musí začít a že ani dnes, kdy má ČHS nějaké platící partnery, nejsou peníze na někoho v hlavním pracovním poměru. Jestli se najde dostatečně schopný člověk, splňující všechny nároky za peníze, které je svaz ochoten poskytnout, ukáže čas. Bylo by dobré, kdyby se někoho takového podařilo najít. ČHS odborníka na komunikaci potřebuje.
Podrobnosti k výběrovému řízení jsou zde
Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme
Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat