Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Nové stanovy ČHS
ze dne 22.09.2007, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 24.09.2007 14:12:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sysel (michalsylla@seznam.cz)
Titulek: pár maličkostí
Jenom jsem to tak prolítnul:
ad Disciplinární řád- ¨
1.Zaujalo mě řešení právní moci a vykonatelnosti, kdy dle §31 d.ř. nastává zřejmě ve chvíli kdy je rozhodnutí proti kterému se nelze odvolat vydáno (dle §32 odst.13) resp. uplyne lhůta k podání odvolání apod. §31 tedy nevyžaduje doručení rozhodnutí. Zdá se mi to trochu nefér.
2.V §32 odst.2 d.ř. asi mělo být "ode dne oznámení rozhodnutí disciplinárního orgánu". Ale to je prkotina.
3. Další prkotina je podle mě v §23 a §12 odst.2 a §17 odst.1 d.ř., kde se hovoří o "disciplinárních proviněních" ikdyž před tím se mluví jen o "proviněních".
4. V §14 odst.1 d.ř. se stanoví, kdo je účastníkem řízení. (podobná formulace jako ve správním řádu-někde kolem §28) nicméně k tomu aby se člověk stal účastníkem mu podle tohoto ustanovení stačí tvrzení, že jím je. Chybí tu zarážka proti libovůli kohokoliv (viz "v pochybnostech" v SŘ). Důkaz opaku není dostatečný.
5. Nějak jsem nenašel jakkoliv zakotvenou presumpci neviny.

ad Stanovy- Zdá se mi, že jim není co vytknout.:-)


0 0

Komentář ze dne: 24.09.2007 14:19:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: pár maličkostí
Sysle díky za připomínky. Oba řády dělali právníci a tak bude asi nejlepší jim tvoje připomínky poslat, aby se na ně podívali a případně na další VH iniciovali opravu, bude-li jí třeba.
0 0

Komentář ze dne: 24.09.2007 20:24:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - pravni laik (@)
Titulek: Re: pár maličkostí
ryze technicky, ne u vsech rozhodnuti je preci podminkou doruceni rozhodnuti pisemne a muze byt ucineno i ustnim vyhlasenim (za zvlastnich okolnosti). stejne tak ne kazde odvolani ma odkladny ucinek, tedy je rozhodnuti predbezne vykonatelne.
0 0

Komentář ze dne: 08.10.2007 15:21:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Roman Wimmer (disciplinarnikomise@horosvaz.cz)
Titulek: Re: pár maličkostí
Ahoj, mám jsem děsnej fofr, tak jen pár řádek k tvým připomínkám.

1. Samozřejmě se bude doručovat rozhodnutí v každém případě dle § 30.

2.a 3. Máš pravdu, jde o trošku zmatečnou formulaci, napravíme při nejbližší příležitosti.

4. §14 je podle mě řešen dostačujícím způsobem, přesto se na to ještě podíváme.

5. Pokud se týká presumpce neviny, myslím, že v DŘ být zakotvena nemusí, protože jde o věc v naší společnosti zcela běžnou, vycházející z našeho právního řádu.

Děkuji ti za věcné připomínky, pokud budeš mít ještě nějaké, prosím pošli mi je na mail, bohužel teď nemám moc času věnovat se diskusím na netu.

Myslím že DŘ splňuje veškeré požadavky na zcela spravedlivé potrestání případných provinilců a dává jim dostatečný prostor se hájit.
Já osobně, jako předseda DK bych si přál aby komise zasedala co nejméně.
Roman
0 0

Komentář ze dne: 24.09.2007 20:44:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vladimir Vršovsky (jménotečkapříjmení@seznam.cz)
Titulek: Už se těším.........
Už se těším, až budou horolezci specialisti na správní řád a jak si s nima pod skalama mezi dvěma cestama poklábosím o jemných nuancích tohoto zákona a budeme se vzájemně poučovat o výhodách a nevýhodách některých možných postupů.
Než se tak stane (třeba budou taky dělat členové ČHS povinně ZOSku)stačilo by, kdyby se chovali ve skalách obecně slušně, případně jako nevšední bonus, dodržovali to, co si sami demokraticky na Válených hromadách odsouhlasili. K tomu jim napomáhej Bůh a Robert Plant (jo,jo je to průser, lístků bude jenom 20000, ale už te´d je přihlášeno do loterie o ně 60 melounů).
zdra
Hli
0 0

Komentář ze dne: 24.09.2007 23:58:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sysel (@)
Titulek: :-))
:-) Je mi jasný, že drtivé většině je to úplně jedno, ale šumák to brzo přestane být těm, kteří se budou "řešit". Disciplinární řád by podle mě měl splňovat určité standarty a jeho cílem by mělo být spravedlivé potrestání viníků. To tenhle dokument asi splňuje. Jen jsem chtěl doplnit pár maličkostí. Mě je vlastně jedno, jak to s nima dopadne-nejsem členem a na skalách se snažim chovat vzorně.
Vzhůru do stěn!!
0 0

Komentář ze dne: 25.09.2007 06:16:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Milý Sysle,
jaké vlajky, které má disciplinární řád splňovat máš na mysli?
0 0

Komentář ze dne: 25.09.2007 08:58:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sysel (@)
Titulek:
:-) Nojo už jsem byl unavenej. tak "d"
0 0

Komentář ze dne: 26.09.2007 12:21:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jira (@)
Titulek: Hlasovani
To hlasovani je dobra vec, konecne se treba vyresi ta malichernost s tim maglajzem. Svaz zrusi zakaz (predpoklad dle realne situace ve skalach - vetsina proto zakazu v pravidlech, zjisti to sprava CHKO a ta pak definitivne rozhodne a bude,,z hlediska ochrany prirody (jina hlediska jsou zcestna), definitivne po diskuzich, kde jo a kde ne. dovedu si predstavit, ze ve Zlebu to vadit nebude :-)
0 0

Komentář ze dne: 26.09.2007 12:31:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Hlasovani
Máš pravdu v tom, že díky jinému systému hlasování může zákaz magnézia z pravidel zmizet. Nicméně nesdílím tvůj optimismus ohledně jeho povolení. V současné době je odkazem na pravidla zakázáno MG pouze v CHKO Labské pískovc e a vzhledem ke stanovisku jeho ředitele pana Steina se dá očekávat, že zmizí-li zákaz z pravidel, bude přidán výslovný zákaz do podmínek vydaných CHKO a to v lepším případě. V horším to může být neprodloužení výjimky. Stejně tak na Panťáku se ochranáři postavili zásadně proti pokusu legalizovat MG na centrální stěně. Budeme ještě s dotyčnými Správami jednat o jejich stanovisku, ale zatím to pro maglajzníky na optimismus nevypadá.
0 0

Komentář ze dne: 26.09.2007 13:35:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Správy CHKO nemají ředitele (toho má AOPK ČR), ale vedoucí. Nějak jsem přehlédl, že byl Karel Stein jmenován do funkce vedoucího Správy CHKO LP.
zdra
hli
0 0

Komentář ze dne: 26.09.2007 13:53:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Nejsem odborník na tituly funkcionářů OP, ale Stein odpovídal za CHKO na dotaz.
0 0

Komentář ze dne: 26.09.2007 14:10:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re:
Doplňuji - Karel Stein je geolog, vedoucí Hentschel Werner
0 0

Komentář ze dne: 26.09.2007 14:25:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sysel (@)
Titulek:
To je přeci jasný, že je geolog. To poznáš už podle jména.:-)
0 0

Komentář ze dne: 26.09.2007 14:56:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Nojo, říkal jsem si, že vhodnějšího příjmení není :-)
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci