Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Obavy
ze dne 16.03.2008, autor článku: Ivo Wondráček

Komentář ze dne: 16.03.2008 18:16:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jenik pleticha (@)
Titulek:
ahoj iwosi!trochu me desi tvoje posledni veta o ochranarich v labaku!to je chces vic zamerit proti lezeni?vychazime tam s nima vcelku dobre kde hnizdi sokol tak se proste neleze a mista je tam dost pro vsechny.mas pravdu ze labak se vyvijel lezecky od stylu delani cest z pozice bez navrtavaku k zavrtavani borku ale cesty se delaji ze spodu!narazka jak labak byl perfekni kdyz nebyl odjisteni je divna porad mas moznost ty cesty lizt.hodne lidi mluvi o labaku aniz by tam byli poradne lizt!pak vznikaji povidacky jak je to tam po prejisteni po metru.na to rikam at mi ukazou cestu ze 60 nebo 80 jisteni?!?mozna bych se spokojil i 30.a kdyz nahodou tam prijedou tak moc radi jak to tam je odjisteni.mimochodem i v adru vznikaji odjisteni cesty nez tomu bylo driv je to proste vyvoj lezeni.mrzime ze labak jsi lidi berou na musku aniz by tam jezdili poradne lizt!lidi z labaku neradi jak maji lizt v adru ve skalaku a dalsich oblastech ale proste lezou je to taky proste zivotni styl.uz aby bylo po valny hromade a skoncila histerie ktera se jen zvetsuje!
0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 19:12:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Ahoj Jeníku.

Aniž bych chtěl jakkoliv vstupovat do vaší diskuse, jen technickou poznámku. Levý břeh Labe je "pouze" v CHKO a v současné době tam OP nemá možnost prášení zakázat. Jestli jsi ale četl články a příspěvky Jirky Huška, nebo Petra Kočky v CAO News, lze se tam dozvědět, že tento stav se má cca do pěti let změnit, že celé údolí Labe má být vyhlášeno mezinárodní rezervací a je otázka, zda se tam potom bude moci vůbec lézt.

0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 20:27:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miki (miki@euroclimbing.com)
Titulek:
Sorry Ivoši, ale to jsou hrozný keci.

Jak řiká Ivoši kamarád Křivinka - "Omývat přirození vlažnou vodou a otírat froté ručníky!"

VOLTE VÝVOJ, VOLTE MAGNEZIUM, VOLTE ZOBAN TEAM

Čus

Miki, cs.euroclimbing.com

0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 20:58:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Miki, Kecy se píšou s tvdým a mám obavu, že i v ostatních věcech máš podobnej hokej :-)
0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 21:10:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - M. (@)
Titulek: Re: Re:
Ok, díky. Zahájím hokejistické disciplinární řízení.
0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 23:16:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Papouš (krivinka@centrum.cz)
Titulek: Re: Re:
Mno, s těma kecama je to sice pravda, ale za to bych Mikiho zrovna nebičoval. Přece jen tu máme ŽIŠIČIŘICIJIDITINI a tak. Míval jsem kolegu Vacu a ten byl v druhym pádě - bez Vaci. Předseda bez předsedy tam prostě nepasoval :-)
0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 23:44:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
Já bych měl taky podstatnější věci na bičování, ale posloužím jen příslovím "mluviti stříbro, mlčeti zlato".
Včera mne na Mařence dosela dost štvalo, že před náma lezli pěkný cesty značkaři běloprášiví a nemoh jsem si hledat cestu sám. Mařenka chráněná není, prášit se tam smí takže holt se nedalo nic dělat. Po předžvejkanejch názorech a seriálech předžvejkaný cesty pod záminkou posouvání hranic. Bezpečný žebříky pro veřejnost, aby mohla konzumovat adrenalín bez ourazu a bát se bezpečně. Dyk sakra lezení bez prášku je TAK NEBEZPEČNÝ. Alespoň že se dá jezdit do Saska. Je tam klid a čisto.
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 08:33:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
nojo, a nejhorší je, že ti prášivci jsou jinde (tam kde je zákaz) verbální bojovníci proti mouce.
našli jste tu lezečku?
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 10:24:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
:-) nenašli. Zatímco jsou i jiní, kteří verbálně bojují za MG tam, kde je zakázáno, aniž by ho sami používali. Svět je složitej.
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 09:09:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - dag (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Budu mít v pátek volný dopoledne, že bych sepsal protinávrh. Zákaz mg všude. Ale co, příště je také hromada válecí, tak třeba takový, opravdu plošný zákaz projde. Jo, příště, teď by to tříštilo síly.
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 09:12:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - dag (ja ho nebudu psat@ to si najdete, nechci mit samej spam)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
To vono totíž klukům taky nesecvaklo, že když se letos něco odhlasuje, tak příště lze odhlasovat opak.
Hele, ale ten zákaz všude... si nemůžu pomoct... já bych ho bral... Srbsko... budiž, takovej skanzem mg... bane! taky zakázat! :-)
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 09:04:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dag (@)
Titulek: Re:
S kamarádem Křivinkou se věnujte koukám sociálním službám - rada, péče... viz v úvozovkách.
Osměluji se otázati, jedná se (tytpologie služeb podle třicetdva zákona) o poradenství, služby péče a nebo prevenci?
A jedná se o (třicetrojka) službu pobytovou, ambulantní, nebo terení? Že kdyby někdo chtěl omýt vyfrotérovat, bych mu da na Vás maila.

Stop vývoji, Volte voly, volte krávy, jen nevolte maglajzáky (zápůjčka nársoc hesla z první republiky), Neidentifikujte se s žádnýt týýýýmem!

:-)
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 09:43:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - dag (@)
Titulek: Re: Re:
Vono že sme kolegové. Já se v těhle diskusích vlastně věnuji vaši (maglajzníci) integraci, doufejme inkluzi do většinové společnosti.
Věren správným zásadám se snažím nepomáhat, ale být užitečný, tedy snažit se navézt k samostatnému projvu (formulování návrhu, nezapomenout na zakotvnení zákazu u ochranářů...).
Zatím to není práce teréní, ale třeba...
Mám na to, a né že nééé. Projevy perseverace (na mg, v tomto případě), jakož i disinhibice mi nerozhází, s lezcem postiženým afázií bych se domluvil piktogramy... KIlo na hodinu a strava. Platí?
No sorrrrrááááč.se m zase ftipnej, no... :-)
0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 20:39:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vladimír Vršovský (jménotečkapříjmení@naseznamu)
Titulek: SUPORT IWO
Mě to jako kecaní nepřipadá a takovýhle rady bych se ti (vzhledem k tomu, že zhruba znám (a závidím) tvoji Climbing-Liste) neodvážil dávat (a to jsem normálně drzej jak vopice).
Jo volte VÝVOJ, jenom je otázka, co je vývoj a jakej ten vývoj bude, kam to posune a jaký ty změny budou mít znamínko.
Považuji tvůj názor za racionální a kultivovaně přednesený (ostatně, jak na tomhle webu většinou bývá). Moje názorová podpora v tomto případě míří jasně směrem na východ.
0 0

Komentář ze dne: 16.03.2008 21:30:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miki (@)
Titulek: Re: SUPPORT ZOBAN
To víš, já jsem mladej provokatér a stále drzej. Uvidíme, jak to za pár týdnů dopadne.
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 10:33:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jenik pleticha (@)
Titulek:
ahoj petre!s tim chranenim parkem je to tak ze se musi pockat az na pravym brechu vykaci 200 stromu podel silnice kvuli bezpecnosti silnice do hrenska dostavet jezy na laby a kdyby nahodou na levym brehu spadl strom na koleje kde jezdi euro city a dalsi vlaky do nemecka tak vykacet stromy az ke skalam coz uz jednou bylo a nedej boze aby spadl kamen na koleje to by se muselo zpevnovat!pak do ty doby zastavit stavebni rozvoj obci jak na pravym i na levym brehu.jo mam jednu hadanku jaka barva je nejvic videt v rajci,tisy a ostrove oranzova nebo bila?
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 11:08:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Nojo, jsou věci obecně důležitější a obecně méně důležité. Nejsem kompetentní se vyjadřovat k jezům, ale silnice do Hřenska asi svou důležitostí zájem ochrany přírody patrně převáží, stejně tak jako železniční koridor Tetschen-Dresden. Myslíš-li si, že lezení má ve společnosti podobnou důležitost, pak asi žiješ v omylu. Jsme menšinová skupina.
Oranžové kruhy ochraně přírody vadí taky a pokud jsem slyšel, přetírá je Bělina po domluvě od OP na šedo. Možná, že ho dokonce přimějou, aby neřezal stromy v metrové výšce :-)
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 19:05:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jenik pleticha (@)
Titulek:
a proto se delime na dva tabory!aby jsme byli silnejsi!?!
0 0

Komentář ze dne: 17.03.2008 20:55:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Tábory
Na dva tábory se dělíme proto, že máme různé názory na tradice a způsoby lezení.
Na dva tábory se dělíme proto, že pro někoho je nejdůležitější co nevyšší číslo u obtížnosti výstupu
Na dva tábory se dělíme proto, že pro někoho jiného je nejdůležitější skála zanechaná co nejvíce v původním stavu.....
Těch důvodů může být celá řada a existuje dost vzájemně neslučitelných přání a priorit. No a pak nastupuje standardní nástroj na řešení těchhle situací - hlasování, politika lobování..... Mechanismy jsou stejné, ať jde o základnu v Brdech, kouření marjánky, maglajz na písku, nebo drytooling někde.
V demokraticky vyspělé společnosti pak poražený pogratuluje vítězi, uzná porážku a jde si lízat rány, v méně vyspělé společnosti založí partyzánský oddíl, nebo teroristickou buňku a bojuje dál, i když získal jen 49,9% a prohrál.

0 0

Komentář ze dne: 18.03.2008 19:25:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Palo Č. (@)
Titulek:
Tak s tímto souhlasím téměř bez výhrad.
0 0

Komentář ze dne: 19.03.2008 13:04:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - kojenec (@)
Titulek: JO
Ahoj Iwoši,
hezká trefa, jako vždycky, Souhlas.
A většina komentářů ?
Znáš to, jen nechci být sprostý.
Tak 30.4.ahoj
Honza
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci