Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Nejlepším horolezcem Radek Váňa
ze dne 04.08.2008, autor článku: redakce

Komentář ze dne: 12.07.2008 12:12:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš F. (tomas.frank@horolezeckaabeceda.cz)
Titulek: No a co...
A co se stane?
Vadí to někomu?

Jen úplně mimochodem, skialpinismus je tradiční horolezecká disciplína. Jakožto taková má příslušnou oporu v orgánech a organizacích UIAA. Koneckonců, patří v alpinismu k nejstarším disciplínám (narozdíl od mnohých jiných v anketě zařazených), je úzce spojena s historií a vývojem celosvětového horolezectví.

Takže koneckonců, říjnová revoluce (která se konala v listopadu) se tentokrát nekoná :-)))
Zkuste to brát sportovně. Třeba jako návrat ke kořenům :-)
0 0

Komentář ze dne: 13.07.2008 15:15:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: No a co...
Je-li to mínění hlasující, pak je třeba to respektovat. Ovšem postavení Adama Ondry nebo Tomáše Mrázka v jejich disciplínách je nesrovnatelně vyšší. Nebo chceš tvrdit, že Radek Váňa patří k absolutní světově špičce tradičního skialpinismu?

Nebo si myslíš, že je správné nepovažovat tyhle dva a další za horolezce?

Otázek by se našlo mnoho.... Šlo hlavně o to znovu na anketu upozornit aby hlasovalo co nejvíc respondentů. Ostatně i po tom upozornění přibyly hlasy i Váňovi a i pak stále vede, i když hlasů pro Adama přibylo víc.
0 0

Komentář ze dne: 15.07.2008 00:40:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Babača (@)
Titulek: Re: Re: No a co...
Tome,
v tomto nelze než s Jandíkem souhlasit.
Tak mě při té příležitosti napadá … jakže to tenkráte bylo s Adamem a DŘ? Kdože to vlastně celé inicioval? . . . Jo teď jsem to našel … to byl jen nějaký anonymní „Petr“ . . .

P.S.: Ten podnadpis je dobrý, myslím, že to by ani Kuba Turek nevymyslel (;-).
0 0

Komentář ze dne: 15.07.2008 19:13:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš F. (@)
Titulek: Re: Re: Re: No a co...
Já s ním v principu také souhlasím :-)

Nadzvižen (a ke komentáři vyprovokován) jsem byl právě tím podtitulkem. Ten zpochybňuje skialpinismus jako tradiční (ba jednu z nejtradičnějších) disciplínu alpinismu a tím prostě nerespektuje samotné prazáklady našeho sportu...

----------------
A k hlasování... Možná to opravdu odráží oblibu některých disciplín ne snad u členů ČHS, ale u návštěvníků svazového webu.
Prostě si vyseparovali soutěžní disciplíny (všimni si, že třetí je opět tradiční discciplína), a možná i špičkové výkony Adama - obtížnost kterou leze je prostě už něco abstraktního, nepochopitelného a vzdáleného.
Mezi náma, je to určitě velmi zajímavý průběžný výsledek, a určitě stojí za zamyšlení.
Nějak se mi nechce věřit, že to jen tak, že Váňa má víc hlasujících kamarádů.
Přiznávám, že jsem nehlasoval - právě z rozpaků, komu "to hodit". Také vím, že máme dva lezce ve světové špičce... Logicky si to zaslouží. Zvlášť Adam. Jenže ta anketa je o nejlepšího HOROLEZCE, takže bych byl (jako tradiconalista) na vahách, kdo je horolezec (btw: třeba Tomáš sám se za horlezec nepovažuje a vlastně s nimi nechce mít tolik společného).
0 0

Komentář ze dne: 15.07.2008 22:25:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jx null (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: No a co...
Ja bych nad tim zase tolik nemudroval. Je to jenom internetove hlasovani, takze tipuju, ze to bude tim, ze kamaradi Radka Vani rozeslali emaily na vice stran nez matka Adama Ondry. Jinak s tou myslenkou o tom, kdo vlastne je (nejlepsi) HOROlezec, docela souhlasim.
0 0

Komentář ze dne: 16.07.2008 16:44:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Babača (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: No a co...
Tome,
ten podnadpis je opravdu mimo … a o manipulativním tónu závěru článku ani nemluvě.

Mě však udivuje, že nikomu nepřijde divné, že zrovna Petr Jandík má o Adama O. takovou péči?!
Zejména s přihlédnutím na to, jakým způsobem se „zajímal“ o jeho lezecké výkony v minulém roce, co tím rozpoutal, jakých metod se neštítil (spolu s dalšími členy „klubu“) a jakého stavu řešení-neřešení docílil!?
0 0

Komentář ze dne: 16.07.2008 17:35:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: podtitul
Úkolem ironického podtitulu bylo, aby k anketě přitáhl pozornost, což se evidentně podařilo. Na závěru článku není nic manipulativního. Vyzývá ke hlasování a neříká nikomu jak má hlasovat.

0 0

Komentář ze dne: 16.07.2008 23:30:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Babača (@)
Titulek: Re: podtitul
- Spojovat třebas i nepřímo krvavý bolševický puč v jehož důsledku zahynuly miliony lidí (!) s podivnými výsledky jedné ankety ve které v podstatě o nic nejde v zájmu publicity ?! ?! ?!
0 0

Komentář ze dne: 17.07.2008 12:32:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: podtitul
V hodnocení bolševického puče, zvaného VŘSR, se bez problémů shodneme.
0 0

Komentář ze dne: 17.07.2008 18:11:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Babača (@)
Titulek: VŘSR
Komentář byl pro nedodržení pravidel diskuse vymazán
0 0

Komentář ze dne: 13.09.2008 23:03:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hádej kdo? (@)
Titulek: Re: VŘSR
Příspěvek byl vymazán pro osobní invektivy.
0 0

Komentář ze dne: 14.09.2008 12:04:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (;-( (@)
Titulek: Re: Re: VŘSR
Komentář nepodepsaného uživatele nesouvisí s obsahem článku, proto byl přesunut to diskusního fóra, sekce diskuse s redakcí Horyinfo.
0 0

Komentář ze dne: 15.09.2008 16:43:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - xxx (@)
Titulek: Re: Re: Re: VŘSR
********Vážený nepodepsaný, chcete-li pokračovat v této diskusi, reagujte v diskusním fóru. Děkujeme Redakce.
0 0

Komentář ze dne: 15.08.2008 21:39:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alice (alicehl@seznam.cz)
Titulek: AZ DRUHY ?!
Co to ma zase znamenat ?! Jestlize je nekdo druhy, tak je to prece pekne ba dokonce velmi skvele umisteni !!! A je treba ho za to pochvalit.
TO jako "az druhy" znamena, ze je luzer ?!
Sledovala jsem celou kauzu s magneziem minuly rok v souvislosti s kauzou Altaj Cimrman. A zaverecny dojem ?!
Dokazete potrestat malyho kluka za to, ze udajne nedodrzuje predpisy a k expedici AC vyda vase predsedkyne nesmyslny car papiru, ktery polovina z vas obdivuje a jeste se tomu smeje. Takze vozit se po malym klukovi to jo ale poradne servat Sveraka to ne, co ?

A kdyz je skoro prvni, tak je "az druhy". Pri vsi vuli, k tomu fakt nejde mlcet.
Fakt banda chlapaku !
0 0

Komentář ze dne: 16.08.2008 23:43:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dag (@)
Titulek: Re: AZ DRUHY ?!
Dovolte, abych se to pokusil Vám trochu objasnit slova, která Vás překvapila. Dle vlastních slov problematiku soustavně nesledujete, tedy:
Nevím sice, co mínil přesně autor výroků, ale:
1) Druhé místo v anketě je nepochybně krásné místo. Ale vzhledem k tomu, že při současné formě Adama a jeho výkonech by neudivilo ani první místo v celoplanetární anketě, je rozhodnutí hlasujících překvapivé. Radek Váňa je sice také nepochybně špičkovým sportovcem, ale jeho disciplína zatím nemá takový ohlas jako sportovní lezení, kterému dnes u nás (možná ve světě) kraluje Adam Ondra. Druhé místo je tedy trochu překvapivé.
2) Adam Ondra už není malý kluk a předpisy, pravidla, porušil nikoliv údajně, ale jistě. O tom nebyl spor. Spor je o to, zda :
a) pravidla jsou natolik vyžilá a většinově ignorovaná a výkony Adama natolik fenomenální (jeho výkony opět nikdo soudný nemůže popírat) že je lepší porušení pravidel ignorovat.
b) Pravidla platí pro všechny a jsou stále platná.
Zhruba mezi těmito stanovisky probíhal spor.
3) Předsedkyně ČHS je plnletá a způsobilá k právním úkonům i rozhodování o tom, jakým způsobem se chce k něčemu vyjádřit. Členská základna, kterou zastupuje, nedala nijak výrazně najevo přání se v kauze Altaj angažovat na nějaké straně, respektive je v názoru nejednotná. Paní předsedkyně měla a má plné právo se k věci vyjádřit způsobem, který ona považuje za vhodný. Vy máte plné právo s jejím vyjádřením nesouhlasit, což jste učinila. Možnost ovlivnit silou p. předsedkyni máte leda jako člen ČHS a to ve síle svého jednoho hlasu.
Přeji Vám krásný den a těším se na Vaše další originální příspěvky do místních diskusí.
Jan Puš
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci