Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Světový pohár ve Val Daone: Lucka bronz
ze dne 18.01.2010, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 15.01.2010 21:23:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Horomirek
Pro ty, kteří MM moc neznají, třeba odkaz na jeho stránku na rajčeti


Rajče
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 11:06:13     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Horomirek
Fotky hezký. U reprezentanta na téhle úrovni bych v tom Hochkönigu předpokládal nějaké důraznější cesty, než Asterixe a Obelixe 7–. Maglajz na Suškách mne mrzí, ale nepřekvapuje. Je to přece Zobanovo kůň. Tak snad se mu bude dařit v závodě.
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 11:21:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel (@)
Titulek:
Myslím, že i reprezentant na takovéto úrovní si může občas lízt pro zábavu a ne pro čísla, nebo snad ne? A dělat si obrázek podle toho, že vezme maglajz na sušky..Nevím noo...jinak Ať se daří Míro! :)
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 12:29:40     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Hochkönig: No pravda, byl tam s babou a pěknou :-).
Pokud se Sušek týká, mohu ho zařadit mezi všechny ostatní reprezentanty, kteří v zájmu svého výkonu nerespektují omezení daná ochranou přírody a nedodržují podmínky, za kterých je povoleno lezení, což jaksi patří mezi velmi rozšířený zvyk nejen mezi reprezentanty.
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 13:36:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šampon (@)
Titulek:
Nevím ale zase soudíte člověka, kterýho vůbec neznáte. Víc jeho blog: http://www.horomirek.blogspot.com/
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 13:42:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re:
Na to, abych věděl, že lézt na Suškách s maglajzem je prasárna , a to zbytečná, ho nemusím znát ani číst jeho blog ...
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 14:39:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šampon (@)
Titulek:
Tak to si asi dobrej lufťák, když bereš sušky s mágem jako prasárnu. Hele Míra narizdíl od jiných práší až od tešších čísel a to že si zapráší v IX a X natom nevidim nic špatnýho!! A jestli soudíš lidi podle toho jestli prášen na suškách tak jsi asi ....píp... jelikož tam práší i tací velikáni jako je Prcas atd... a myslim si že zrovna Mira je z těch ktrý to posobě aspon očistěj. Míro zaber seš letos hustě rozjetej. Savana Václav "Šampon" Vančura.
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 23:41:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Doktor (@)
Titulek: Re:
Položím jednoduchou otázku: Co si přečtu, když se podívám třeba na http://skaly.horosvaz.cz/ a najdu si Zákazy a omezení použití magnezia ve skalách ČR - Přehled aktuálního stavu zákazů a omezení použití MG v sektorech? Že v sektoru Suché skály je používání mg ZAKÁZÁNO. Prostě je taková norma / pravidlo. (Vydala ji OP, ale to není podstatné.) V civilizovaných krajích se porušování pravidel za prasárnu považuje. (A je jedno, čeho se pravidlo týká. Když se mi nelíbí, mám se ho snažit změnit, ne na něj srát.) To, že u nás se hoši kteří to ženou stoosmdesát po dálnici považují za borce a ne za hovada, je věc ze které mi je na blití. Stejně tak, toho kdo práší tam kde se to nesmí, opravdu nepovažuju za velikána. (Prcas je jistě dobrej lezec. Ale to je řeč o něčem jiným).
Howgh.
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 17:56:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel (@)
Titulek:
Ani se nedivím že si se nepodepsal...pod takovou blbost bych se taky nepodepsal! jinak máš pravdu šampone, Míra je hustej!..:)
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 17:56:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel (@)
Titulek:
Ani se nedivím že si se nepodepsal...pod takovou blbost bych se taky nepodepsal! jinak máš pravdu šampone, Míra je hustej!..:)
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 18:49:47     Reagovat
Autor: [] - Head and Shoulders
Titulek: Re:
Jestli je někdo hustej, pak je to Lucka, gratulace. Míra nepostoupil, ale napoprvé. to ujde.
0 0

Komentář ze dne: 16.01.2010 19:08:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin (@)
Titulek: Re: Re:
Souhlas, Lucka je opravdu hustá.:-)
0 0

Komentář ze dne: 17.01.2010 13:08:25     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Bramborová podruhé....
Čtvrté místo je opět velmi dobrý výsledek-nezapomeňme na větší konkurenci oproti Kirovu. O to více nás může mrzet ten vypadlý cepín v Kirovském finále. Pokud by ale Lucka v žádném závodě výrazněji nepropadla, i stabilními výkony by se dal udělat slušný výsledek v celkovém pořadí SP. Pořád ještě jsou dvě šance na zopakování nebo vylepšení loňského výsledku.
Lucka se proti loňsku výrazně zlepšila, ale jak je vidět, ostatní děvčata taky.
Míra nezklamal a přidal dobrý výsledek v rychlosti.
0 0

Komentář ze dne: 17.01.2010 14:23:29     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Bramborová podruhé....
Skoro vzápětí co jsem to dopsal, poskočila Lucka o místečko dopředu :-). Libor o protestu napsal: "Ruští rozhoidčí to viděli, ale nesundali ji. Pak jim to bylo blbé a přišli za mnou. Ani jsem nemusel dávat 100 EUR zálohu".
K tomu poznámka - ve Světových pohárech se jako obrana proti nesmyslným protestům skládá kauce 100 EUR, která se v případě zamítnutí protestu nevrací.
0 0

Komentář ze dne: 17.01.2010 23:39:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Nejsou ta jména Rusek jen tupě přepsaná z angličtiny? Moc nevěřim, že by se někdo jmenoval třeba Naděžda Šubin. Ona bude spíš normálně шубинова, ne? Tedy česky Šubinová ...
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 00:26:53     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Zdrojem jmen jsou výsledky, psané na webu orgaizátorů a oni to píšou v anglické transkripci a se všelijakými chybami. Taky existujou překlepy a těm se nikdo stoprocentně neubrání. Naděžda se patrně jmenuje Šubina. tedy správně v bukvičkách Шубина (moc se nevytahuj, taky mám azbukovou klávesnici na kompjůtru :-). Mohli bychom psát Šubinová, nebo Graftiauxová, ale to se taky kdekomu nelíbí. Takže je jedno, jak se to napíše, vždycky bude někdo nadávat ze strany přechylovačů, nebo nepřechylovačů. Já se alespoň snažím netrápit českého čtenáře zrůdnostmi, tymu Yevgeniy Kryvosheytsev, když je to Žeňa Jevgenij Krivošejcev, starý brach s novou mízou.
Ale každopádně díky za příspěvek do diskuse. jo, a ta Šubin byl překlep, díky za upozornění.
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 09:54:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sysel (michalsylla@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Díky
Já se hlásim k těm, kterým se nelíbí Graftiauxová a podobný výtvory, takže ti Petře patří můj dík. Rusky neumim ani "da", ale mám ten dojem, že kdyby se jmenovala rusky "Šubinova", tak se to do naší mateřštiny přechyluje na "Šubinovová". No neni to hnusný?
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 10:56:52     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Díky
Já sám se potácím někde uprostřed. Snesu Rainerovou, Šubinovová mi přijde už moc, nelíbilo by se mi, kdyby zvítězila Badaljan (My sufražetky neuznáváme žádné -ová, říkejte mi Jenny Suk :-)) ani ne proto, že si šlápla hrotem mačky do díry po šroubu, ale zní mi to blbě. Celé je to ale jen otázka zvyku. Třeba i zásadně přechylující média běžně píšou Kateřinu Emmons a ne Emmonsovou.
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 14:12:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dag (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Díky
Dojel jsem svým Mercedes až k hudy. Tam si koupil dva Charlet a šel na pět Guiness. Nakones se vyspal s Peter Smith, ale největší radost jsem měl z toho, že jsem nikde nepřechýlil! :-)
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 14:35:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Robert (@)
Titulek: Re: Re: Re: Díky
Sysle, omlouvá tě právě to, že neumíš rusky :) Jmenuje-li se rusky Šubinova /sorry, nemám tu azbuku, přepisuju foneticky - naštěstí je to v tomhle případě stejné jako transliterace/, pak její /vlastní ;)/ bratr nebo eventuální manžel se jmenuje Šubin. Takže už je to přechýlené a v češtině je to Šubinová. Šubinovová - v češtině a myslím i v ruštině - by byla, když by se její manžel jmenoval Šubinov.
Jinak o přechylování jmen byla nedávno moc pěkná diskuse na Lezci, tuším pod článkem o SP v Brně. (Přišlo mi ilustrativní, jak řadě lidí činilo obtíže pochopit, proč to přechylování k češtině patří, protože je to lingvistická nutnost, jinak ten jazyk některé věci prostě nedokáže vyjádřit - na rozdíl třeba od angličtiny, která to dělá jinak /a zase neumí jiné věci/; vypovídá to podle mne mj. o tom, proč je tu obecná kultura vyjadřování taková, jaká je - ale to je jiný téma.)
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 14:38:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Robert (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Díky
P.S. Ale prosím, nevylož si to, Sysle, tak, že bych si myslel že se obecně se neumíš kultivovaně vyjadřovat - myslím, že pravý opak je pravdou :)
0 0

Komentář ze dne: 19.01.2010 10:31:42     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Jména
Tu diskusi jsem četl, byla opravdu podnětná. Je tam mnoho dobrých argumentů pro přechylování a skloňování. Akorát když mám napsat Whoová, mi to nějak nesedí.
A ta dívčina se nejmenuje Šubinova, ale Šubina, což nevylučuje bratra, menžela nebo dědečka Šubina :-) tedy v prvním pádě Šubin.
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 14:40:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdenek
Titulek: Prubezne vysledky
Prubezne vysledky SP po DAONE 2010

1. Chloe Graftiaux (BEL) - 151 bodu (5./51b, 1./100b)
2. Rainer Angelika (ITA) - 137 bodu (1./100b, 9./37b)
3-4. Hrozova Lucie (CZE) - 120 bodu (4./55b, 3./65b)
3-4. Badalyan Liudmila (RUS) - 120 bodu (2./80b, 8./40b)
5. Gallyamova Anna (RUS) - 116 vodu (3./65b, 5./51b)

Zdroj web UIIA. Body podle z lonskych vysledku.
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 15:21:09     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Prubezne vysledky
Díky Zdeňku za informaci. Předpokládám, že jsi to počítal sám podle výsledků, protože oficielně nebyl zatím ranking na stránkách UIAA publikován.
0 0

Komentář ze dne: 19.01.2010 09:47:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdenek
Titulek: Re: Re: Prubezne vysledky
Jo pocital jsem to sam. Snad tam neni zadna chyba (Ty dva preklepy nemyslim :)).
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 15:20:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - janek (@)
Titulek: Plivání maglajzu na Míru---fůj
Mistře Jandíku, shazovat někoho, koho znáš jenom podle fotek na Rajčeti je pod tvoji úroveň nemyslíš? K tomu Hochkonigu - kdybys věděl, v jakejch podmínkách tam dolejzali tu - podle tebe JEN 7- -- možná by sis napočítal do deseti, než si tady vyleješ srdce. Míra a maglajz - neházej ho rozhodně do jednoho pytle s těma, co mádžujou všude a vždy. Pokud vím (a vím to dobře), Míra je odkojenej Skalákem a když použije maglajz tak je to v cestě, kde ho prostě používá KAŽDEJ, kdo má na to danou cestu vylízt. A s tím zařazením do Zobanova týmu nebo co, bys mě, bejt Mírou fakt nasral. Proto, že se Míra dostal do repre na základě pravidel, který stanovil Zoban, z něj snad dělá jeho "odchovance" nebo co? No závěrem bych řekl PEACE a příště mysli, než něco ventiluješ takhle na veřejnost. A Míro - všichni ti držíme palce na další výsledky, už to půjde jenom NAHORU!
0 0

Komentář ze dne: 18.01.2010 17:37:34     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Plivání maglajzu na Míru---fůj
Mistře Janku,

Ohledně maglajzu: nenapsal jsem nic víc a nic míň, než že mne mrzí maglajz na Suškách. Považuješ-li to za plivání, nebo shazování je to tvůj problém.
Ohledně označení za Zobanova koně: Omlouvám se Mírovi, spletl jsem si ho s Pálkou.
Ochrana přírody nám všem povoluje lezení v chráněných územích za podmínky, že kromě jiného nebudeme používat magnézium tam, kde oni nechtějí, viz skaly.horosvaz.cz, odkaz tu už zmínil doktor o něco výše. Zkus si položit otázku, jak dlouho může trvat, než ochranáři kvůli soustavnému a čím dál tím častějšímu porušování sjednaných podmínek čím dál tím větším počtem lezců, dojdou k názoru, že jsme nedůvěryhodná banda se kterou se jednat nedá a zavřou kohoutky?
Druhá možnost by byla, že současné vedení ČHS vyjedná povolení magnézia, pak by to bylo s MG na Suškách v pořádku. To se ale nepodařilo dosud žádnému vedení, ani tomu současnému, které je jako celek používání magnézia na písku nakloněno příznivě. Naopak je stále těžší vyjednat alespoň to, co už bylo dříve, protože lezců je stále víc a také jich víc porušuje sjednané podmínky. Těžko odhadovat, kdy může dojít k tomu zvratu - za rok, dva, pět, nevím. Že to takhle nepůjde donekonečna je ale jisté. Položí-li se z hlediska celospolečenského na misku vah špičkové lezecké výkony a ochrana přírody, je zřejmé, že ochrana přírody bude vždycky platit víc.

0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci