Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Hrozová pátá v SP v ledu
ze dne 10.02.2010, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 05.02.2010 12:55:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdenek (@)
Titulek: Oficialni poradi pred finale v Rumunsku
http://www.theuiaa.org/upload_area/files/1/OVERALL_RANKING_WOMEN _LEAD.pdf

Ani jsem tam nemel chybu :)
0 0

Komentář ze dne: 05.02.2010 13:10:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Oficialni poradi pred finale v Rumunsku
Jsi dobrej a díky za tvoje výpočty :-)
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 14:29:21     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Oficialni poradi pred finale v Rumunsku
Aniž bych to počítal, ve finále zalezly celkem dobře všechny tři, které byly v pořadí těsně za Luckou - Rainerová, Anna Galljamová i Ljludmila Badaljan, takže patrně Lucku ošoupnou na celkové páté až šesté místo.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 14:50:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek: Re: Re: Oficialni poradi pred finale v Rumunsku
Badaljan je podle mě poslední z finalistek, spadla poměrně brzy, totiž na konci uvodní ledové části stěny, nepodařil se ji přechod do vodorovného kvádru. Tím pádem bude Lucka zřejmě pátá. Kdyby byl podán protest na Stephanie, mohla být Lucka v celkovém pořadí nejhůře čtvrtá, na to by ji stačilo i to poslední finálové místo.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 14:59:24     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Oficialni poradi pred finale v Rumunsku
Ljudmilu jsem zrovna neviděl, dík za doplnění. Obávám se, že na protest je pozdě.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 14:11:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Rozhodčí (@)
Titulek: Kuba
Podle toho, co jsem včera viděl v přímém přenosu, tak Stephanie měla být včera diskvalifikována, protože jednu expresku vynechala a cvakla až další. Po upozornění rozhodčích expresku vycvakla a teprve pak cvakla tu předchozí. Je to v rozporu s pravidly, a Stephanie kvůli chybnému cvakání neměla vůbec postoupit do finále. Byla by až za Chloe, jak v závodě, tak v celkovém pořadí SP. Chloe přišla tak kvůli nediskvalifikaci Stephanie o 3. místo v celk.pořadí SP a Lucka mohla postoupit do finále o bojovat o udržení, nebo i zlepšení své pozice. Každopádně nejvíc byla poškozena rozhodčími Chloe, na kterou byli rozhodčí v Saas Fee přísní a teď na Stephanie benevolentní. Rozhodčí se na závodech mění, takže teď pravděpodobně rozhodoval někdo jiný, než na předešlém SP. Takhle na Chloe zbyla jen brambora.:(
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 14:21:47     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Kuba
Máš naprostou pravdu. Mluvil jsem o tom s Liborem, který se nakonec rozhodl nepodat protest, i když by k tomu měl plné právo (není takový prudič, jakého z něj občas dělají na Lezci). Ono to je s tou objektivitou uá ledů všelijaké - viz Kirov, kde všichni domácí závodníci znali chyty a přesně věděli kam cepínem sáhnout. Zahraniční chyty neznali, dostali je do ruky deset minut před závodem a museli tu dirku napřed hledat. Vloni zase Italové kvůli Jenny Lavardě zvýšili počet finalistů, aby se tam, taky dostala. To se už vůbec nemůže mluvit o tom, že když ruský rozhodčí vede závodníka nebo závodnici z izolace, může ledacos naznačit a ono to už stačí. Není to ani uhlídatelné, ani prokazatelné. Nejlepší by bylo, lézt tohle všechno na flash. Bylo by to čistší.

Chloé se asi zase na párty pěkně opije. Napřed nehoda s autem, pak zapomněla kreditku doma, a teďka spadla hodně nízko, minule jí, když měla šanci na vítězství sundali. Její kamarádku Stéphanie v podobné situaci nesundali...
0 0

Komentář ze dne: 10.02.2010 13:20:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Viktor (@)
Titulek: Re: Re: Kuba
no o chudáček Hrozáček, oni z něho na tom strašným lezci, dělaji uplnou zrudu, ještě že jste kamoši a aspoň někdo se ho zastane..... bééé
0 0

Komentář ze dne: 10.02.2010 13:56:34     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Kuba
Kámoši nejsme, pouze občas spolupracujeme. To, co jsem napsal, je konstatování faktu, nic víc, možná trochu také reakce na kýbl zvratků, který se na Lezci od některých anonymů vyleje vždycky, když Hroza něco komentuje, a které teď asi trochu přetekly i sem :-).
0 0

Komentář ze dne: 10.02.2010 14:22:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Hroza (info@stenaholesovice.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Kuba
Možná jsi Viktor možná někdo úplně jiný, je mi to úplně fuk. Ale i tak ti dám jednu radu. Jdi se léčit.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 18:26:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek: Diskvalifikace rozhodčích
Myslím, že by bylo dobré, kdyby se mohli diskvalifikovat i neschopní rozhodčí. Není přece v pořádku, aby závodníci mohli v Busteni klidně porušovat vše, co se dá, a na jiných závodech byli za stejné prohřešky diskvalifikovaní. Pokud se porušují pravidla na některém ze závodů, tak pak je spravedlivější porušovat je i na všech ostatních. Ďura sundali kvůli červené čáře v Daone, Chloe zase v Saas Fee, a v Busteni jim vůbec nevadí, že Španěl byl za čárou, stejně tak jim nevadilo nesprávné cvakání expresek u Stephanie. K čemu je vlastně rozhodčím licence? Vždyť blbě rozhodovat můžou klidně i bez ní.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 19:34:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek: Bendler
Nejspíš Bendler dolezl úplně stejně jako Korejec, ale myslím, že ho nechali lézt po timeoutu. Já to nestopoval, ale mám dojem, že Bendler lezl přes 10 minut. Nebyl limit 9 minut? Jak tečoval chyt a následně Bendler spadl jsem viděl, ale u Korejce jsem nějak teč neviděl, sekl se mi přenos. Tak uvidíme až budou ofic. výsledky.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2010 20:07:59     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Bendler
Myslím, že Korejec měl víc času než Bendler, ale byla to krásá - u obou. Mně se sekl přenos právě na konec Bendlera
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2010 12:57:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek: Bordel
Největší bordel na těchto závodech dělá Šabalin. Co dělá Naděžda Launits na ME v rychlosti, když se na něj nekvalifikovala? Byla první pod čarou. To vypadá, že Šabalin si dělá, co chce. A to, že o posunutí závodu věděly jen Rusky, podle mě udělal schválně. Nevěřím, že by byl tak hloupej, aby nevěděl, že kromě Rusek závodí i někdo jiný.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2010 13:38:14     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Bordel
Ryba smrdí od hlavy a Šabalin je za ten bordel zcela jistě zodpovědný. Nezdá se mi ale, že by schválně diskriminoval Lucku a Radku, protože jejich výkonnost v rychlosti není taková, aby mohly ohrozit ruskou hegemonii.
Rusové ale nebyli takhle na špici vždy, třeba v roce 2002 vyhrávala rychlost i obtížnost Innes Pappert.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2010 14:06:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Bordel
Na ruskou špičku, určitě nemají, to je fakt. Někteří Rusové se specializují na rychlost, tak pak těžko se jim dá rovnat. Nemyslím, že by Šabalin chtěl Lucku s Radkou přímo diskriminovat, ale zkrátka se jen neobtěžoval jim nic říct. Myslím ale, že kdyby v kvalifikaci ME byla devátá Lucka nebo Radka, tak by jim dnes start neumožnil, jak to teď udělal u Launits.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2010 14:09:31     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Bordel
To máš asi pravdu. Ale u té Naděždy Launicové si nejsem jistý, jestli se nekvalifikovala v jiném závodě.
0 0

Komentář ze dne: 10.02.2010 14:17:40     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Bordel
Podle celkových výsledků byla Naděžda Launicovic osmá na závodu v Kirově, takže na ME byla zřejmě právem.
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2010 17:59:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek: ME-rychlost
Hmm, to je asi nějaký nový systém závodění - žádný pavouk a každý závodník má 5 pokusů. Asi to má své pro a proti. Pro oko diváka je to méně zajímavé, ale pro závodníky to bude možná ten nejobjektivnější způsob měření svých výkonů. Tím pádem nehrozí, že by se slabší umístil před lepším. Riziko pádu u těch rychlejších celkem logicky bylo vždy vyšší, ale že by někdo 5x spadnul, to je snad téměř nemožné. Jo, máš pravdu, že by Leško v ženách zvítězil, ale jen o chlup.:) Asi tak o závěrečné plácnutí do vypínače, nejspíš Leško bude mít o něco delší paži, než ta ruská vítězka.:))
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
30.11.2024 - 30.11.2024
Sherpafest

Oznámení o akcích posílejte redakci