Komentáře
ke článku: Altaj a Cimrman - atmosféra houstne
ze dne 26.10.2008, autor článku: Petr Jandík
Komentář ze dne: 05.04.2007 15:19:54
Autor: Michal (michal.absolon@volny.cz)
Titulek: Re: Re: je to divný
Je to čistý marketing. Viz ogilvy.cz – "co děláme", hlavní motto: „Cílem je spojit značku se spotřebitelem“- to je přesné, na to si tuto agenturu cimrmanovci sjednali. Bohužel se tato reklamní akce na značku Cimrman odehrává v horách formou horolezecké expedice. Zúčastnění tam už víckrát nepojedou, příště se vymyslí zas jiný způsob, jak tahat peníze lidem z kapes. My (cestovatelé, horolezci) tam však budeme jezdit opakovaně a nemělo by nám být jedno, jak se na nás Čechy na místě kouká. Reaguji tímto na zmínku o ČHS – tato naše organizace by se k věci měla nějak postavit a hájit zájmy svých členů proti jednorázovému komerčnímu počinu, provedenému diletantsky (Ogilvy je jistě dobrá firma v oboru, ale horolezeckou expedici v referencích nemají a taky to podle toho vypadá).
Reakce na komentář
"Re: Re: je to divný"
Zobrazit komentáře
Zobrazit článek Altaj a Cimrman - atmosféra houstne