Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 11.10.2009 00:29:15
Autor: Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Problém PR a marketingu
V uchopení PR vidím dva problémy.

1) Uvažoval jsem s jednou malou PR agenturou, že bychom do výběrového řízení také šli. Já ze své pozice spíš jako konzultant než okoliv jiného. Jenže pak jsme se dozvěděli, že by si na sebe PR agentura měla vydělat - ale to je naprostá blbost!!!! PR je investice do dobrého jména, a proto z principu nemůže vydělávat. Je to stoprocentně prodělečná aktivita.

Teprve dobré jméno můžeš finančně zhodnocovat, a pak ale nastupuje marketing. Lepší je, když je to součást firmy, ale dá se to řešit i outsourcingem, nebo najmutím marketingové firmy například na prodej práv k něčemu (třeba dresy reprezentantů, reklamy na závodech a pod.)

2) Představa, že má smysl vydělávat na závodech v lezení na umělých stnách je v současné době nepravděpodobná sci-fi. To je disciplína, která nikoho nezajímá - sponzory, veřejnost a ani samotné lezce. Když už něco z překližky, tak snad lezení na rychlost.

Daleko komerčně zajímavější jsou expedice na vysoké hory, pokud možno Everest se známými lidmi, potom lezení handicapovaných, pak možná nějaký skialpinismus a snad i rekreační lezení skalkách. Na to mohou přispívat globální i lokální sponzoři.


Reakce na komentář
"Problém PR a marketingu"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci