Komentáře
ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík
Komentář ze dne: 11.10.2009 09:01:23
Autor: dag (@)
Titulek: Re: Problém PR a marketingu
Dovolil bych si trochu nesouhlasit. Co je zajímavé pro dav, to právě neurčují lidé - konzumenti, ale PR agentury. Tedy proč ne závody na překližce?
Hned si odpovím, je to opravdu těžko stravitelný sousto. Kontaktní sport to není, to drama je hodně vnitřní, ten výkon také "není vidět", však víme, co dá práci akrobatovi zaujmout. Rychlost... dobrej rejpanec :-). Ale, co je ke koukání na skocích na lyžích? Třeba.
Naproti tomu, lezení samo je populární a obdivovavaný.
Reakce na komentář
"Re: Problém PR a marketingu"
Zobrazit komentáře
Zobrazit článek SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla