Komentáře
ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík
Komentář ze dne: 11.10.2009 13:32:18
Autor: (@)
Titulek: Re: Re: Problém PR a marketingu
1) V tom se asi nikdy neshodneme, co zajímá lidi, protože je to zajímavé, a co zajímá lidi, protože jim to vnutila nějaká PR agentura. Já si myslím, že PR může v něčem pomoci, zvýšit popularitu, ale daleko spíš jenom nenechá zapadnout, o čem by se lidi rádi dozvěděli, ale nedostalo by se to k nim jejich obvyklými informačními kanály.
2) Nechci nikoho pošťouchávat. Prostě píšu, co si myslím a co mám částečně ověřené sám nebo ze zdrojů odjinud, případně co funguje jinde.
3) S těmi handicapovanými jsem to napsal asi moc ve zkratce. Je to takhle: Žádný handicapovaný sportovec se nemůže uživit v oblasti lezení pouze jako sponzorovaný lezec. Na akce handicapovaných však lze získávat poměrně jednoduše sponzorské peníze. Určitě lépe, než na stejně sportovně významné akce v běžném lezení na umělých stěnách.
Reakce na komentář
"Re: Re: Problém PR a marketingu"
Zobrazit komentáře
Zobrazit článek SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla