Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 11.10.2009 17:07:51
Autor: Tomáš F. (tomas.frank@horolezeckaabeceda.cz)
Titulek: Re: Problém PR a marketingu
Hm. Zajímavé věci vyprávíš Kubo :-)
Já to zvažoval též. Asi tak půlden. Také s jednou PR agenturou. Jakýchkoli úvah jsem se vzdal po relativně stručné byť celovečerní konzultaci v nejmenované marketingové agentuře pracující pro nejmenovný sportovní svaz (ve které mám jakési rodinné vazby, a která by mým prostřednictvictvím vstupovala do hry jako jeden z partnerů). Výsledek je znám :-) Na svaz došel projekt jediného (skorozřízeného)subjektu, který od toho už odešel. Důvody neznám, a vlastně ani znát nechci.
Jen si myslím, že předpokládané spojení PR a marketingu sice působí lákavě, je však v tomto případě nereálné.

Reakce na komentář
"Re: Problém PR a marketingu"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci