Komentáře
ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík
Komentář ze dne: 11.10.2009 17:07:51
Autor: Tomáš F. (tomas.frank@horolezeckaabeceda.cz)
Titulek: Re: Problém PR a marketingu
Hm. Zajímavé věci vyprávíš Kubo :-)
Já to zvažoval též. Asi tak půlden. Také s jednou PR agenturou. Jakýchkoli úvah jsem se vzdal po relativně stručné byť celovečerní konzultaci v nejmenované marketingové agentuře pracující pro nejmenovný sportovní svaz (ve které mám jakési rodinné vazby, a která by mým prostřednictvictvím vstupovala do hry jako jeden z partnerů). Výsledek je znám :-) Na svaz došel projekt jediného (skorozřízeného)subjektu, který od toho už odešel. Důvody neznám, a vlastně ani znát nechci.
Jen si myslím, že předpokládané spojení PR a marketingu sice působí lákavě, je však v tomto případě nereálné.
Reakce na komentář
"Re: Problém PR a marketingu"
Zobrazit komentáře
Zobrazit článek SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla