Komentáře
ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík
Komentář ze dne: 13.10.2009 12:17:39
Autor: Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: PR a marketing - Kubovi
Možná Tě rozčiluji, ale v podstatě si oba myslíme to samé. Je krásné (a těžké) sehnat peníze na něco smysluplného.
Oddíly to dělají v současné době o mnoho lépe než svaz. Určitě včetně vašeho. Náš oddíl sice nepořádá závody, ale za to se zabývá důkladnou výukou nováčků po celé roky, a peníze na to dostáváme od vysoké školy, pod kterou patříme a pro niž částečně zajišťujeme výuku studentů. Jinde to zase dělají jinak. Cest je mnoho.
Vidím to už i občas z druhé strany jako sponzor(finančně malinkatý, mediálně-propagační docela silný). Rád bych své síly nějak spojil i s ČHS a podporoval ho nejen jako člen, ale také jako partner, ale není s kým o tom jednat a mít záruku, že se za půl roku něco nestane a moje podpora přijde vniveč.
Já jsem ale na začátku psal o něčem jiném. Na úrovni největšího z malých sportovních svazů už by mělo jít nejen o přímé peníze (o ty se stará marketing), ale také a možná především o vliv (o ten se stará PR). Když bude vlivný ČHS, budou se i poslednímu maličkému oddílu z Horní Dolní lépe shánet peníze.
A to jsem ještě nemluvil o jednání s úřady, lepším pojištění, zelené politice, sponzoringu závodníků a mnoha dalších věcech. Jestli tohle chceš dělat, musíš investovat peníze do PR.
Já vím, je to těžko měřitelné (jak naznačuješ Ty) a v tého oblasti se pohybuje spousta podvodníků (jak píše Dag), ale jiná cesta asi není.
Reakce na komentář
"PR a marketing - Kubovi"
Zobrazit komentáře
Zobrazit článek SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla